🎂🎈 Γενέθλια στο νηπιαγωγείο! 🎈🎂

Σήμερα γιορτάσαμε τα γενέθλια μιας συμμαθήτριάς μας! 🥳
Με τραγούδια, ευχές και πολλά χαμόγελα, της ευχηθήκαμε όλοι να είναι πάντα χαρούμενη και τυχερή! 💕

Η μικρή μας φίλη έφερε και κεράσματα για όλα τα παιδιά της τάξης, κάνοντας τη μέρα μας ακόμα πιο γλυκιά! 🍬🍪🧃

Messenger creation 6815F4A0 4507 4358 8E9C B6185B7AFD1B

Messenger creation 20B0C778 30FD 4FC1 B1DB 2F0D4C5C498B Messenger creation B7F2FC7E 94E4 42D7 83F3 250C7D388DF2

Χρόνια πολλά!!! 🌟🌈

🌟✨ Πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο μας! ✨🌟

Τι όμορφη αρχή κάναμε σήμερα! 🎉
Γελάσαμε, γνωριστήκαμε, παίξαμε και… στο τέλος της μέρας μια μικρή έκπληξη περίμενε τα παιδιά! 🎁

Messenger creation 6B9B1C60 DB7D 4ED9 BE1D EB3116B86078

Messenger creation DB1D7221 4684 4B55 A06F B40A07F41C29

Ένα συμβολικό δωράκι, φτιαγμένο με πολλή αγάπη, για να τους θυμίζει πως το νηπιαγωγείο είναι γεμάτο χαρές, φίλους και καινούριες περιπέτειες! 💕

Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια μας! 🌈😊

Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας – Μια νέα αρχή γεμάτη χαμόγελα!

agiasmos sxoleion 52EE

Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και παιδικές φωνές ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά στο 4ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών! Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός, στον αύλειο χώρο του 1ου Νηπιαγωγείου Νέων Μουδανιών,  μια όμορφη τελετή που σηματοδότησε την αρχή ενός νέου ταξιδιού γεμάτου παιχνίδι, μάθηση και δημιουργία.

Η αυλή του 1ου Νηπιαγωγείου, όπου συγκεντρώθηκαν  τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, γέμισε με  γλυκά βλέμματα και αγκαλιές. Ο Ιερέας ευλόγησε τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, δίνοντας ευχές για υγεία, πρόοδο και συνεργασία.

🎈 Μετά τον Αγιασμό, οι γονείς του 4ου Νηπιαγωγείου μας προσκλήθηκαν στον χώρο του σχολείου για την πρώτη συνάντηση και ενημέρωση. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις εκπαιδευτικούς, να περιηγηθούν στις αίθουσες και να ενημερωθούν για το πρόγραμμα, τις δράσεις και τις παιδαγωγικές μας προσεγγίσεις.

Η πρώτη μέρα έκλεισε με χαμόγελα και πολλές υποσχέσεις για μια χρονιά γεμάτη φαντασία!

🌟 Ευχόμαστε σε όλους – μικρούς και μεγάλους – μια υπέροχη σχολική χρονιά, γεμάτη δημιουργία, αγάπη και αξέχαστες στιγμές!

🎨 «Μαζί θα χτίσουμε όμορφες αναμνήσεις, μέρα με τη μέρα!»

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΑ!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!

 

125125 1

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ “Η ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ”

Με αφορμή την εορτή των Τριών Ιεραρχών, ξεκινήσαμε στο νηπιαγωγείο μας το σχέδιο δράσης “Φιλαναγνωσία”!

Αρχικά, δόθηκε στους γονείς ερωτηματολόγιο, το οποίο θα συμπληρώσουν και στο τέλος του σχεδίου, αναφορικά με το εάν επιλέγουν να διαβάζουν βιβλία στα παιδιά στην καθημερινότητά τους.

Μέσα από βιβλία και διαδικτυακά είδαμε τι είναι η Δανειστική βιβλιοθήκη, πως λειτουργεί και τους κανόνες. Μιλήσαμε για τη βιβλιοθήκη των Μουδανίων. Ετοιμάσαμε τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας, από την οποία θα δανειζόμαστε κάθε εβδομάδα ένα βιβλίο, όπως ακριβώς συμβαίνει και στα πλαίσια μιας αληθινής δανειστικής. Φτιάξαμε και τους σελιδοδείκτες μας! Αποφασίσαμε πως θα φροντίζουμε και θα σεβόμαστε και θα αγαπάμε τα βιβλία!

Κάθε Παρασκευή ένα παιδί θα φέρνει το αγαπημένο του παραμύθι από το σπίτι και με τη παρουσία γονέα στην παρεούλα θα γίνεται η ανάγνωσή του και θα συζητάμε τι μας εντυπωσίασε!

Τέλος, το σχολείο μας συμμετέχει σε διαγωνισμό Φιλαναγνωσίας από τις εκδόσεις Μεταίχμιο! Οι εργασίες μας από τα βιβλία του Μεταίχμιου θα σταλούν μέχρι και τον Μάρτιο και θα αναμένουμε τα αποτελέσματα!!!!!!

 

4241403837363533323130292827

Οι τρεις Ιεράρχες

Είναι 3 και οι 3 μεγάλοι, επιστήμονες σοφοί

σαν και αυτούς δεν είναι άλλοι σε ολόκληρη τη γη!

Ιεράρχες και Πατέρες  είστε πρότυπα για εμάς

Πατρίδα, Πίστη και επιστήμη είναι οι πηγές χαράς!

Ο Γρηγόριος ο ένας, ο Χρυσόστομος μετά, ο Βασίλειος ο Μέγας

οι τρείς Ιεράρχες μας, παιδιά. 

444950514345464748

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ!!!

Και φέτος πραγματοποιήσαμε τη κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας, με τη σύμπραξη του Συλλόγου Γονέων!!!

Πεντανόστιμες οι Βασιλόπιτες μας για κάθε τμήμα!!! Τα παιδιά το χάρηκαν στη διάρκεια του πρωινού μας γεύματος!!!!!

111102683

 

Να και οι τυχεροί της χρονιάς!!!!!!!!!! Με δώρα – προσφορά του Συλλόγου Γονέων!

Οι υπόλοιποι φυσικά δεν στενοχωρηθήκαμε!!!!!!! Χαρήκαμε με τους φίλους μας!!!

945