Αποκριάτικες στιγμές στο Νηπιαγωγείο μας!🎉
Οι Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτες χρώματα, γέλια και δημιουργία!
Όλο αυτό το διάστημα τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε ατομικές και ομαδικές εργασίες με αποκριάτικο θέμα. Κατασκευάσαμε εντυπωσιακές μάσκες, πολύχρωμα καπέλα, αρλεκίνους και οι σερπαντίνες στόλισαν την τάξη μας και της έδωσαν μια πραγματικά γιορτινή ατμόσφαιρα. Οι μικροί μας καλλιτέχνες έβαλαν όλη τους τη φαντασία και δημιούργησαν μοναδικά έργα!

Ξεχωριστή στιγμή ήταν το αποκριάτικο πάρτι που οργανώσαμε. Παίξαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και μπήκαμε σε καρναβαλικούς ρυθμούς, γεμίζοντας το σχολείο μας μουσική και χαμόγελα. Χορέψαμε το παραδοσιακό γαϊτανάκι, μαθαίνοντας να κινούμαστε όλοι μαζί στον ίδιο ρυθμό. Φορέσαμε τις στολές μας και μεταμορφωθήκαμε σε αγαπημένους ήρωες, ζωάκια και φανταστικούς χαρακτήρες!


Και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην προετοιμαστούμε για την Καθαρά Δευτέρα! Με πολλή χαρά φτιάξαμε τον δικό μας χαρταετό με την τεχνική του πουαντιγισμού, τον στολίσαμε με έντονα χρώματα και μιλήσαμε για το έθιμο και τη σημασία αυτής της ημέρας.

Οι Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας ήταν μια όμορφη ευκαιρία για δημιουργία, έκφραση, συνεργασία και διασκέδαση. Ανυπομονούμε για τις επόμενες γιορτινές μας στιγμές! 🎭🎉
Τμήμα 1.

Τμήμα 2.

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων! Δύο φίλοι!
Στο πλαίσιο υλοποίησης του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΙΕΠ, το νηπιαγωγείο μας ασχολήθηκε με τη θεματική των συναισθημάτων και της φιλίας, με στόχο την καλλιέργεια κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών.
Μελετήσαμε κάποιες παροιμίες και προσπαθήσαμε να τις αποδώσουμε στο χαρτί με το δικό μας τρόπο.

Μέσα από βιωματικές, παιγνιώδεις και συνεργατικές δραστηριότητες, τα νήπια ήρθαν σε επαφή με βασικά συναισθήματα όπως η χαρά, η λύπη, ο θυμός, ο φόβος, η ηρεμία και η αγάπη. Τα παιδιά κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα στον εαυτό τους και στους άλλους, να τα ονομάσουν και να τα εκφράσουν λεκτικά και εικαστικά, ενισχύοντας την αυτογνωσία και την ενσυναίσθηση. Δημιουργήσαμε τη «γωνιά των συναισθημάτων», όπου τα παιδιά παρατηρούσαν, ονόμαζαν και συζητούσαν πώς νιώθουν και πότε.

Χρησιμοποιώντας εικόνες, συζήτηση στην ολομέλεια και κατάλληλα οπτικά ερεθίσματα, τα παιδιά ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας και διαλόγου , ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και αποδοχής μέσα στην ομάδα. Συζητήσαμε για τα πράγματα που μας προκαλούν φόβο, είδαμε πως μπορούμε να διαχειριζόμαστε το θυμό μας και το βιβλίο μας έδωσε τη λύση!

Στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης, πραγματοποιήθηκαν ατομικές και ομαδικές εικαστικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες τα παιδιά δημιούργησαν έναν συμβολικό κύκλο φιλίας. Μέσα από τη δράση αυτή καλλιεργήθηκαν δεξιότητες συνεργασίας, σεβασμού της διαφορετικότητας και υπευθυνότητας, όπως προβλέπεται από τους στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

Ιδιαίτερη χαρά μάς έδωσαν οι εικαστικές δραστηριότητες, όπου κάθε παιδί ζωγράφισε τον εαυτό του και δημιούργησε μια μεγάλη ομαδική εργασία. Όλοι μαζί σχηματίσαμε έναν κύκλο φιλίας, δείχνοντας ότι, παρόλο που είμαστε διαφορετικοί, ανήκουμε σε μια ομάδα που στηρίζεται στον σεβασμό, τη συνεργασία και την αποδοχή.

Μιλήσαμε για το τι σημαίνει να είμαι φίλος, πώς δείχνω αγάπη και κατανόηση, πώς λύνουμε τις διαφωνίες και πώς βοηθάμε ο ένας τον άλλο όταν κάποιος νιώθει λύπη ή φόβο. Ζωγραφίσαμε τον καλύτερό μας φίλο και χορέψαμε μαζί του τον χορό της φιλίας ! Και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε ποιος είναι.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διαχείριση συγκρούσεων, στην αναγνώριση και αποδοχή των συναισθημάτων των άλλων και στη σημασία της φιλίας ως βασικού πυλώνα της σχολικής ζωής. Τα παιδιά κατανόησαν ότι όλα τα συναισθήματα είναι αποδεκτά και ότι μέσα από τη συνεργασία και τον διάλογο μπορούμε να χτίζουμε θετικές και υγιείς σχέσεις.

Ο χειμώνας στο νηπιαγωγείο μέχρι στιγμής…
Ο μήνας Ιανουάριος στο νηπιαγωγείο μας ήταν πλούσιος σε δράσεις, γνώσεις και δημιουργικές εμπειρίες. Μέσα από βιωματικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν τον χειμώνα και τα χαρακτηριστικά του, ενώ παράλληλα καλλιέργησαν γνωστικές, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες.


Αρχικά, μιλήσαμε για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, γνωρίζοντας τη σημασία της ημέρας και τον ρόλο τους ως προστάτες της παιδείας και των γραμμάτων, με απλό και κατανοητό τρόπο για την ηλικία των παιδιών.


Στη συνέχεια, ασχοληθήκαμε με τα φρούτα και τα λαχανικά του χειμώνα, συζητώντας για τη διατροφική τους αξία και τη σημασία της υγιεινής διατροφής. Τα παιδιά τα αναγνώρισαν, τα ομαδοποίησαν και τα αποτύπωσαν μέσα από εικαστικές δραστηριότητες.
Ο χειμώνας μάς έδωσε αφορμή να μιλήσουμε για τα χειμερινά ρούχα και τη χρησιμότητά τους, αλλά και για τα μέσα θέρμανσης, μαθαίνοντας πώς κρατάμε το σώμα μας ζεστό και πώς χρησιμοποιούμε τη θέρμανση με ασφάλεια στο σπίτι και στο σχολείο.




Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν τα παιδιά για τον κόσμο των ζώων. Γνωρίσαμε πολικά ζώα, αλλά και ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, παρατηρώντας τις διαφορές τους και τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζονται στις χειμερινές συνθήκες.


Δεν έλειψαν και οι αναφορές στα χειμερινά αθλήματα, τα οποία τα παιδιά γνώρισαν μέσα από εικόνες, συζήτηση και παιχνίδια, κατανοώντας τη σημασία της άσκησης και της κίνησης.

Παράλληλα, μέσα από γλωσσικές δραστηριότητες, γνωρίσαμε το γράμμα Χ, το «Χ του χειμώνα», εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό μας με χειμερινές λέξεις. Στα μαθηματικά, δουλέψαμε τον αριθμό 3, με μετρήσεις, ομαδοποιήσεις και παιγνιώδεις δραστηριότητες.



Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο μας – Δημιουργίες με Φαντασία
Ο μήνας Δεκέμβριος στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτος χριστουγεννιάτικη μαγεία, δημιουργία και όμορφες στιγμές. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ποικίλες δράσεις, που στόχο είχαν να τα φέρουν πιο κοντά στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
Ξεκινήσαμε στολίζοντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας με ξεχωριστά πήλινα στολίδια, φτιαγμένα από τα ίδια τα παιδιά. Κάθε στολίδι ήταν μοναδικό και αποτέλεσε μέρος μιας ομαδικής προσπάθειας, γεμίζοντας τον χώρο μας χρώμα και γιορτινή διάθεση.

Τα παιδιά έγραψαν το γράμμα τους στον Άγιο Βασίλη, εκφράζοντας ευχές και σκέψεις με φαντασία και ενθουσιασμό, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα δημιουργήσαμε χριστουγεννιάτικες κατασκευές με διάφορα υλικά, χρώματα και… μπόλικη χρυσόσκονη, που έδωσε λάμψη στις δημιουργίες μας.
Τμήμα 2 :


Παράλληλα, πραγματοποιήσαμε πολλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές με διαφορετικά υλικά, όπως χαρτόνια, χρώματα και διακοσμητικά στοιχεία. Η χρυσόσκονη είχε την τιμητική της, χαρίζοντας λάμψη και ενθουσιασμό στις δημιουργίες των παιδιών, ενώ κάθε κατασκευή ήταν ξεχωριστή και μοναδική.
Tμήμα 1:


Επίσης, το κάθε τμήμα έφτιαξε από μία χριστουγεννιάτικη κάρτα και ένα ημερολόγιο τα οποία πήραν με το κλείσιμο των σχολείων!

Ξεχωριστή εμπειρία αποτέλεσε και η επίσκεψη ενός χριστουγεννιάτικου δρώμενου στο σχολείο μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν έργα για να στολίσουμε τα καράβια μας, συνδέοντας την τέχνη με το χριστουγεννιάτικο πνεύμα και την ελληνική παράδοση.


Ο Δεκέμβριος ολοκληρώθηκε με δημιουργικότητα, συνεργασία και όμορφες αναμνήσεις, που θα μας συντροφεύουν και τη νέα χρονιά.
Χριστουγεννιάτικο Εργαστήρι με τη Συμμετοχή των Γονέων 🎄
Σε γιορτινό κλίμα και με πολλή χαρά πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας το χριστουγεννιάτικο εργαστήρι σε συνεργασία με τους γονείς. Οι τάξεις μας γέμισαν παιδικές φωνές, χαμόγελα και όμορφες στιγμές συνεργασίας, καθώς μικροί και μεγάλοι έγιναν μια ομάδα.
Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους συμμετείχαν σε δημιουργικές δραστηριότητες και κατασκεύασαν χριστουγεννιάτικα κηροπήγια, κάρτες και γούρια, καλλιεργώντας τη φαντασία, τη συνεργασία και τη χαρά της δημιουργίας.

Ξεχωριστή και συγκινητική δράση ήταν το «Δέντρο της Αγάπης», όπου οι γονείς έγραψαν μια ευχή για τη νέα χρονιά και την τοποθέτησαν στο δέντρο, γεμίζοντάς το με λόγια αγάπης, ελπίδας και αισιοδοξίας.

Στο τέλος του εργαστηρίου, τα παιδιά τραγούδησαν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα και η έκπληξη δεν άργησε να έρθει… Ο Άγιος Βασίλης επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας και μοίρασε δώρα, σκορπίζοντας χαμόγελα και ενθουσιασμό!

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την παρουσία και την ενεργό συμμετοχή τους. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν τη συνεργασία σχολείου–οικογένειας και δημιουργούν όμορφες αναμνήσεις για τα παιδιά.
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος! ✨🎅
Ταξίδι στην Τέχνη με Γεωμετρικά Σχήματα – Έμπνευση από Kandinsky, Klee και Mondrian
Η διδασκαλία των γεωμετρικών σχημάτων στο νηπιαγωγείο είναι μια από τις πιο αγαπημένες μαθησιακές εμπειρίες των παιδιών. Τα παιδιά εξερευνούν τα σχήματα μέσα από παιχνίδι, παρατήρηση και δημιουργικές δραστηριότητες, αναπτύσσοντας παράλληλα δεξιότητες μαθηματικής σκέψης. Ο κύκλος, το τρίγωνο, το τετράγωνο και το ορθογώνιο γίνονται αφορμή για ανακαλύψεις και συζητήσεις. Το παρακάτω βιβλίο ήταν η αφορμή για να μπούμε στον κόσμο των σχημάτων που υπάρχουν γύρω μας.

Μέσα από δραστηριότητες όπως κατασκευές, ζωγραφική, παιχνίδια ταξινόμησης και μικρές αναζητήσεις στην τάξη, τα παιδιά εντοπίζουν σχήματα στην καθημερινότητά τους: έναν κύκλο στο ρολόι, ένα τρίγωνο στη σκεπή, ένα τετράγωνο στο πάτωμα. Έτσι αναπτύσσουν την παρατηρητικότητά τους, εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους και καλλιεργούν τις πρώτες μαθηματικές τους έννοιες. Δεν έλειψαν και οι κατασκευές όπως ο Τριγωνούλης, ο Κυκλούλης που μας κράτησαν συντροφιά καθ’όλη τη διάρκεια της θεματικής.

Ακόμα, ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο της τέχνης και των χρωμάτων, ανακαλύπτοντας πώς οι καλλιτέχνες μπορούν να δημιουργούν ολόκληρους κόσμους μόνο με σχήματα! Τα παιδιά γνώρισαν τρεις σπουδαίους ζωγράφους που αγαπούσαν τη γεωμετρία: τον Kandinsky, τον Paul Klee και τον Mondrian και εμπνεύστηκαν για να φτιάξουν τα δικά τους έργα.
Αρχικά, εντοπίσαμε πράγματα που έχουν κυκλικό σχήμα μέσα στην τάξη μας και σκεφτήκαμε και κυκλικά αντικείμενα που υπάρχουν στη φύση. Στη συνέχεια, γνωρίσαμε τους ομόκεντρους κύκλους του διάσημου Ρώσου ζωγράφου Kandinsky και μιμηθήκαμε την τεχνική του, δημιουργώντας πολύχρωμους κύκλους.

Ο επόμενος καλλιτέχνης για τον οποίο μάθαμε είναι ο Paul Klee. Με τον Paul Klee παίξαμε με τετράγωνα και ορθογώνια. Σε μία από τις ομαδικές μας εργασίες φτιάξαμε ένα «πολύχρωμο κάστρο» γεμάτο μικρά σχήματα, θυμίζοντας το αγαπημένο στυλ του Klee. Τα παιδιά έκοψαν, κόλλησαν, χρωμάτισαν και δημιούργησαν πόλεις και σχέδια γεμάτα φαντασία. Σε ατομικές εργασίες χρωμάτισαν τετράγωνα σε διάφορα χρώματα, όπως έκανε κι ο ίδιος ο ζωγράφος σε πολλούς πίνακές του.

Ο Mondrian ,ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της μοντέρνας τέχνης , ήταν ο τελευταίος καλλιτέχνης που ”επισκέφτηκε” το σχολείο μας. Οι πίνακές του αποτελούνταν από ορθογώνια και τετράγωνα σχήματα: κόκκινα, μπλε, κίτρινα, μαύρα, άσπρα που διαχωρίζονται από κάθετες και οριζόντιες γραμμές διαφορετικού πάχους. ‘Ετσι, κάναμε και εμείς κάτι παρόμοιο.

Τα σχήματα έγιναν μέρος των παιχνιδιών μας είτε στην ολομέλεια είτε στο ελεύθερο παιχνίδι. Το tangram, ο Σχηματοφάγος κ.α μας βοήθησαν να γίνουμε φοβεροί εξερευνητές σχημάτων !


1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων! Κι αν ήμουν εγώ ;
Στο Νηπιαγωγείο μας υλοποιήσαμε το εργαστήριο «Κι αν ήμουν εγώ;», στο πλαίσιο του θεματικού κύκλου Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη. Σκοπός του εργαστηρίου ήταν να βοηθήσουμε τα παιδιά να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα των άλλων, να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, να κατανοήσουν τις ανάγκες κάθε παιδιού και να συνδέσουν όλα αυτά με τα Δικαιώματα του Παιδιού.
Μέσα από συζητήσεις, παιχνίδια ρόλων, εικόνες, συνεργατικές δραστηριότητες και εικαστικές προσεγγίσεις, τα παιδιά κλήθηκαν να σκεφτούν: «Κι αν ήμουν εγώ σε αυτή τη θέση; Πώς θα ένιωθα; Τι θα χρειαζόμουν; Ποιο δικαίωμα θα με προστάτευε;» Το εργαστήριο αυτό αποτέλεσε τη βάση για όλες τις δράσεις που ακολούθησαν: τη μελέτη των δικαιωμάτων, τη διάκριση αναγκών και επιθυμιών, την παρατήρηση και μίμηση έργων του Ιακωβίδη, καθώς και τις ομαδικές δημιουργίες των παιδιών.
Aφιερώσαμε ιδιαίτερο χρόνο στη γνωριμία με τα Δικαιώματα των Παιδιών, όπως αυτά ορίζονται από τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών. Χρησιμοποιήσαμε πολλές εικόνες που παρουσιάζουν τα δικαιώματα με τρόπο απλό και προσιτό. Τα παιδιά τις παρατήρησαν, αναγνώρισαν καταστάσεις καθημερινές αλλά και πιο δύσκολες, και συζητήσαμε πώς το κάθε δικαίωμα προστατεύει τα παιδιά σε όλο τον κόσμο.

Μέσα από μία βιωματική δραστηριότητα δώσαμε στα παιδιά εικόνες και τους ζητήσαμε για να τις χωρίσουν σε δύο κατηγορίες:
Όσα αποτελούν ανάγκες (όπως νερό, υγεία, τροφή, σπίτι, καθαριότητα, αγάπη, ειρήνη, ενημέρωση) και όσα είναι επιθυμίες (παιχνίδια, ποδήλατα, αντικείμενα ψυχαγωγίας κ.ά.).

Στο πλαίσιο της γνωριμίας μας με τα δικαιώματα, τα παιδιά είδαν και συζήτησαν έργα του Γεωργίου Ιακωβίδη, τα οποία παρουσιάζουν σκηνές καθημερινής ζωής παιδιών. Παρατήρησαν τα συναισθήματα, τις σχέσεις και τις ανάγκες που φαίνονται μέσα στους πίνακες και τα συνέδεσαν με τα δικαιώματα που μάθαμε.

Με πολύ ενθουσιασμό προσπάθησαν να μιμηθούν τις στάσεις και τις σκηνές των παιδιών στα έργα, αναπαριστώντας στιγμιότυπα με το σώμα τους και εκφράζοντας τους χαρακτήρες με απλό και χαρούμενο τρόπο.


Στη συνέχεια, το κάθε τμήμα δημιούργησε και μια ομαδική εργασία: ένα μεγάλο κολλάζ όπου κόλλησαν εικόνες εμπνευσμένες από τα δικαιώματα των παιδιών.


Την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου, τα παιδιά πήραν το δικό τους κολιέ που είχε τυπωμένες όσες λέξεις είχαν αναφέρει και ερμήνευσαν το Ν΄αγαπάς του Παντελή Θαλασσινού που ήταν και το εναρκτήριο τραγούδι μας !

17 Νοεμβρίου-Το Πολυτεχνείο
Στο σχολείο μας τιμήσαμε και φέτος την επέτειο του Πολυτεχνείου με δραστηριότητες που μας βοήθησαν να γνωρίσουμε καλύτερα το μήνυμα της ημέρας. Μιλήσαμε για τα συνθήματα «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία» και συζητήσαμε τι σημαίνουν για εμάς σήμερα.

Διαβάσαμε την ιστορία «Η κυρία Δημοκρατία» και κάναμε ατομικές εργασίες που μας έδωσαν την ευκαιρία να εκφράσουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας.



Πραγματοποιήσαμε επίσης ομαδική εργασία, κατασκευάζοντας το δικό μας Πολυτεχνείο, ενώ κάθε παιδί κατέθεσε ένα κόκκινο γαρυφαλλάκι ως ένδειξη τιμής την ημέρα της γιορτής.

Τέλος, ζωγραφίσαμε με τον δικό μας τρόπο ένα έργο του καλλιτέχνη Banksy, συνδέοντας την τέχνη με τα μηνύματα της ελευθερίας και της ειρήνης. Δεν έλλειψαν φυσικά και τα τραγούδια !

Μέσα από όλες αυτές τις δράσεις, μάθαμε, δημιουργήσαμε και τιμήσαμε όσους αγωνίστηκαν για τη Δημοκρατία.
Η μαγευτική διαδρομή της ελιάς
Ο Νοέμβριος στο νηπιαγωγείο μας ήταν αφιερωμένος στο δέντρο της ελιάς. Τα παιδιά γνώρισαν, εξερεύνησαν με βιωματικό τρόπο όλη τη διαδρομή αυτού του πολύτιμου καρπού, από το δέντρο μέχρι το τραπέζι μας.
Ξεκινήσαμε με ατομικές δραστηριότητες, στις οποίες κάθε παιδί είχε την ευκαιρία να παρατηρήσει, να αγγίξει και να γνωρίσει από κοντά τον καρπό της ελιάς. Συζητήσαμε για τα είδη της και τα μέρη του δέντρου και μελετήσαμε τα προιόντα της.

Στη συνέχεια, μάθαμε πώς φτιάχνεται το λάδι με απλούς και κατανοητούς τρόπους, προσαρμοσμένους στις ανάγκες των παιδιών. Τα παιδιά παρακολούθησαν τα στάδια από τη συλλογή, το πάτημα και το στύψιμο, μέχρι την παραγωγή του λαδιού που χρησιμοποιούμε καθημερινά στο σπίτι μας.

Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε την επαφή με τον μύθο του Ποσειδώνα και της Αθηνάς, που εξηγεί τη γέννηση του ιερού δέντρου της ελιάς. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και τον δραματοποίησαν, μεταμορφώθηκαν σε θεούς, δέντρα και ζώα, δημιουργώντας μια παράσταση μέσα στην τάξη.

Παρακολουθήσαμε επίσης ένα εικαστικό δρώμενο με θέμα την ελιά, που βοήθησε τα παιδιά να δουν πόσο βαθιά ριζωμένη είναι η ελιά στην παράδοση και την τέχνη μας. Εμπνευσμένα από αυτό, έφτιαξαν τα δικά τους ελιοψωμάκια, συμμετέχοντας στη διαδικασία με χαρά και ανυπομονησία.


Στην εικαστική μας γωνιά, τα παιδιά γνώρισαν τον πίνακα του Θεόφιλου «Λιομάζωμα» και τον ζωγράφισαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, χρησιμοποιώντας χρώματα και τη δική τους φαντασία.

Ο μήνας ολοκληρώθηκε με μια ομαδική εργασία, όπου όλα τα παιδιά συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μια μεγάλη σύνθεση με θέμα την ελιά, συνδυάζοντας ζωγραφική, κατασκευές και στοιχεία που είχαν μάθει κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Ο Νοέμβριος γέμισε το νηπιαγωγείο μας με μυρωδιές, εικόνες, γνώσεις και δημιουργικότητα. Τα παιδιά έμαθαν, συνεργάστηκαν και διασκέδασαν, γνωρίζοντας από κοντά έναν από τους σημαντικότερους καρπούς του τόπου μας.
