Μπήκε ο Φεβρουάριος και ασχοληθήκαμε με την ιστορία του γιατί λέγεται κουτσός και είπαμε και κάποιες άλλες ονομασίες του. Επειδή το κρύο καλά κρατούσε κατασκευάσαμε χιονονιφάδες με νερομπογιές.


Μιλήσαμε για τα πουλάκια του χειμώνα και κατασκευάσαμε σπιτάκια που βάλαμε σποράκια για να μπορέσουμε να τα ταΐσουμε

Οι αμυγδαλιές άνθισαν κι εμείς διηγηθήκαμε το μύθο της αμυγδαλιάς, της πριγκίπισσας Φύλλις και του Δημοφώντα. Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το μύθο σε μικρό. βιβλιαράκι, αλλά και με τέμπερες και πινέλα.

Την 5η Φεβρουαρίου που είναι μέρα σχολικού παιχνιδιού, τα παιδιά φέρανε από το σπίτι τους όποιο παιχνίδι θέλανε και παίξανε με αυτά με τους συμμαθητές τους. Επίσης κατασκεύασαν με χαρτοδιπλωτική βαρκούλες και βγήκαν στην αυλή και τις τοποθέτησαν στις λιμνούλες που είχαν σχηματιστεί από τη βροχή.

Και βέβαια ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!! Κλόουν σε μπουκάλια για μπόουλιγκ, κλόουν με γραβάτα….


Διαβάσαμε και την ιστορία του κλόουν και μάθαμε να ξεχωρίζουμε τα συναισθήματα όπως λύπη και χαρά. Επίσης εντοπίσαμε τι κάνει εμάς χαρούμενους και τι λυπημένους

Τσικνοπέμπτη και αφού φάγαμε τα καθιερωμένα μας, όπως το καλούσε το έθιμο, φτιάξαμε βενετσιάνικες μάσκες και φύγαμε φορώντας τες

Και φυσικά διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου της Ζωρζ Σαρή και κατασκευάσαμε έναν κι εμείς σε φυσικό μέγεθος, σε ομαδική εργασία


Οι μάσκες κάθε είδους είχαν την τιμητική τους!

Ασκήσαμε την μαθηματική μας σκέψη με δραστηριότητες Μοντεσόρι που αφορούσαν την οπτική αντίληψη και την νοητική εξέλιξη

Επίσης ασχοληθήκαμε με τη γλωσσική καλλιέργεια συνθέτοντας ιστορίες που έπρεπε να αφηγηθούν, βρίσκοντας αντίθετες λέξεις και συμπληρώνοντας σταυρόλεξα.

Τέλος την τελευταία μέρα της αποκριάς διασκεδάσαμε με το πάρτυ μεταμφιεσμένων με αποκορύφωση το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του ανιματέρ που ήρθε στο σχολείο μας

Ο πατροπαράδοτος χαρταετός και καλά κούλουμα!

