Ένας Μάρτιος τόοοσο…. γεμάτος!! Μάρτιος 2024

Καλό μήνα από τα παιδάκια μας με τα μαρτάκια, που έφτιαξαν οι δασκάλες τους, στα χεράκια τους!
ΜΑΡΤΑΚΙΑ
“Μάρτης είναι νάζια κάνει, μία κλαίει και μία γελάει… ” Μιλήσαμε για τις καιρικές συνθήκες του μήνα αυτού. Διαβάσαμε το παραμύθι του, μάθαμε σχετικές παροιμίες και τέλος κάναμε την σχετική κατασκευούλα.
ΜΑΡΤΗΣ 2 ΜΑΡΤΗΣ 1
Συνεχίζοντας την θεματική ενότητα “Πλανήτες”, δημιουργούμε το διάστημα με λαδοπαστέλ!
ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2 ΔΙΑΣΤΗΜΑ 1
Χειροποίητοι αστροναύτες από χαρτόκουτο, λαδοπαστέλ και ατλακόλ.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ 2 ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ 1
Και μιας και διανύουμε την περίοδο των αποκριών μεταμορφωθήκαμε σε εξωγήινους για να γιορτάσουμε την τσικνοπέμπτη!
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 2 ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 1
8 Μαρτίου και είπαμε Χρόνια πολλά σε όλες τις αγαπημένες μας γυναίκες, μαμά, γιαγιά, αδελφή και κάθε άλλη, φτιάχνοντας μια κάρτα.
8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2 8 ΜΑΡΤΙΟΥ 1
Αποκριών συνέχεια διαβάζοντας το παραμύθι «Αρλεκίνος» και υλοποιώντας την σχετική ομαδική.
ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ 2 ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ 1
Ακολούθησαν κι άλλες διασκεδαστικές κατασκευές όπως κλόουν χρωματιστοί και χαρούμενοι
ΚΛΟΟΥΝ 1
κλόουν που στριφογυρίζουν σε ρόδα…
ΡΟΔΑ 1
 κλόουν όπως τους φαντάζεται ο καθένας…
ΚΛΟΟΥΝ
αλλά και χειροποίητες μαράγκες!
ΜΑΡΑΓΚΕΣ
Φυσικά δεν έλλειψαν και οι κάθε λογής μάσκες
ΜΑΣΚΕΣ
Αυτοσχέδιο γαϊτανάκι με γκοφρέ κορδέλες όπου τα παιδιά χόρεψαν γνωστούς αποκριάτικους ρυθμούς.
ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ
Το κλείσιμο της αποκριάς έγινε με πάρτι μασκέ και διασκεδαστικό σώου με μπουρμπουλήθρες, όπου τα παιδιά χάρηκαν με την ψυχή τους.
ΠΑΡΤΥ
Εν μέσω των Αποκριών δόθηκαν και τα ποιηματάκια για την γιορτή της 25ης Μαρτίου, με μια κατασκευή πουκαμισογιλέκου.
ΓΙΛΕΚΑ
Ξεκινώντας η σαρακοστή μιλήσαμε για την διάρκειά της, τα νηστήσιμα φαγητά και το τέλος της που σημαίνει το Πάσχα. Κατασκευάστηκε λοιπόν η ατομική κυρά-Σαρακοστή χωρίς στόμα και με τα εφτά της πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα.
ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ 2
Αλλά και αυτοσχέδιες Σαρακοστές με τον δικό του τρόπο ο καθένας.
ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ 1
Και στον ελάχιστο χρόνο που είχαμε, ξεκινήσαμε να μιλάμε για ήρωες και αγώνες για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.
Δαφνοστεφανωμένα τσαρουχάκια!
ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ 3 ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ 2
Τα κλεφτόπουλα στήσανε χορό!! Τσολιάδες με τεχνική σφουγγαράκι βουτηγμένο σε τέμπερα.
ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ 2 ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ 1
Γράφουμε όπως μπορούμε το μήνυμα της επανάστασης σε πάπυρο.
ΠΑΠΥΡΟΣ
Το κρυφό σχολειό ήταν επίσης ένα θέμα που θίξαμε.
ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δεν παραλείψαμε να κατασκευάσουμε και τα σημαιάκια για την γιορτούλα μας
ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ 2 ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ 1
Και να πούμε με καμάρι τα ποιηματάκια μας και τα τραγουδάκια μας!
ΤΣΟΛΙΑΔΑΚΙΑ
Και του χρόνου!
Έτσι τελείωσε ο μήνας αυτός που είχε τόσα πολλά θέματα και τόσες εναλλαγές.

Χειμώνας μπρρ…-Φεβρουάριος 2024

Συνεχίζοντας την θεματική ενότητα του χειμώνα μάθαμε το σχετικό τραγούδι και η τάξη μας γέμισε με “παγωμένα πουλάκια” από λαδοπαστέλ και νερομπογιές σε κολλάζ!

Ένα διαφορετικό γάντι χαράζοντας όμορφα σχέδια με ξύλινο καλαμάκι.
ΓΑΝΤΙ 2 ΓΑΝΤΙ 1
Η χειμερία νάρκη των ζώων μας απασχόλησε αυτό το διάστημα και γνωρίσαμε ποια είναι αυτά τα ζώα. Μεταξύ αυτών είναι και η αρκούδα.
ΑΡΚΟΥΔΑ
αλλά και ο σκαντζόχοιρος είναι ένα από τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Αφού διαβάσαμε το παραμύθι «Άουτς» φτιάξαμε και την σχετική κατασκευή.
ΣΚΑΤΖΟΧΟΙΡΟΣ 1 ΣΚΑΤΖΟΧΟΙΡΟΣ 2
Η καλοκαιρία μέσα στο χειμώνα μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για το μύθο της Αλκυόνης και τις Αλκυονίδες μέρες. Σχηματίσανε και την λέξη Αλκυόνη με κεφαλαία και πεζά.
ΑΛΚΥΟΝΑ 3 ΑΛΚΥΟΝΑ 2 ΑΛΚΥΟΝΑ 1
Χρησιμοποιώντας τον αριθμό 2 δύο φορές σχεδιάσαμε το σώμα μιας αλκυόνας ! Συμπληρώσαμε τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της και ως φόντο χρησιμοποιήσαμε τα χρώματά της .
ΑΛΚΥΟΝΑ 4 ΑΛΚΥΟΝΑ 5
«Ο καραγκιόζης οικολόγος» ήταν η παράσταση που παρακολούθησαν τα παιδιά μας με ενθουσιασμό!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ 1
Και με την ευκαιρία της παράστασης καραγκιόζη, μάθαμε πως κατασκευάζονται οι φιγούρες του θεάτρου σκιών, φτιάχνοντας μια κι εμείς.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ 2
Η αμυγδαλιά που ανθίζει μέσα στο χειμώνα ήταν το επόμενο θέμα μας. Ακούσαμε τον μύθο της Φύλλιδος και του Δημοφώντα και κατασκευάσαμε με τέμπερες τις δικές μας αμυγδαλιές.
ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ 1

Μέρα και νύχτα. Πώς γίνεται; Η εναλλαγή της σε σχέση με την περιστροφή γύρω από τον εαυτό της και με τη σελήνη ήταν αυτά που μας απασχόλησαν στη συνέχεια.

Σχεδιάζοντας τον ουρανό της μέρας και της νύχτας με ξυλομπογιές.
ΜΕΡΑ 2 ΜΕΡΑ 1
Οι φάσεις της Σελήνης!
ΦΑΣΕΙΣ 1 ΦΑΣΕΙΣ 2
Και τι χρειαζόμαστε την νύχτα; Συνταγή για όμορφα όνειρα.
ΣΥΝΤΑΓΗ 1 ΣΥΝΤΑΓΗ 2
Πλανήτες και ηλιακό σύστημα η επόμενη θεματική μας. Ο ήλιος με μίξη χρωμάτων .
ΠΛΑΝΗΤΕΣ 2 ΠΛΑΝΗΤΕΣ 1
Και πως θα ταξιδέψουμε στο διάστημα; Μα με το διαστημόπλοιο μας φυσικά…
ΠΥΡΑΥΛΟΙ
Αλλά και διαστημόπλοια στο διάστημα με νερομπογιές.
 ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ 2ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ 1
Συμβούλιο με τους επιστήμονες του διαστήματος συμπληρώνοντας το διαστημικό βιβλιαράκι μας.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ 1 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ 2
Εξωγήινοι όπως τους φανταζόμαστε….
ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ
Και η συνέχεια τον επόμενο μήνα……

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους  2024-25  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου, μέσω της πλατφόρμας  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά  γεννήθηκαν το έτος 2020 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

        Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:

  1. Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
  2. ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)συμπληρωμένο από τον παιδίατρο
  3. Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του

v Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: Διαβατήριο & πιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο

 Πληροφορίες      στα         Τηλέφωνα :   2102138132 – 2102917293     

Email: mail@15nip-galats.att.sch.gr – mail@4nip-galats.att.sch.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ 

Τα γεωγραφικά όρια των σχολείων μας

.jpg

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησήςτου.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!! ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024

Ένας καινούργιος χρόνος ξεκινάει και επιστρέφουμε στο σχολειό μας με χαρά και ενθουσιασμό!

Υποδεχτήκαμε το 2024 με την πρώτη μας κατασκευή. Καπελάκια με το νέο έτος

2024 ΚΑΠΕΛΑ

Αφού συνθέσαμε τους αριθμούς που το απαρτίζουν, με πολλές  δραστηριότητες αλλά και παίζοντας με  για να μάθουμε την σύνθεση του.

2024 ΣΥΝΘΕΣΗ 2 2024 ΣΥΝΘΕΣΗ

Συνθέτουμε το 2024 με τους αριθμούς που χρειαζόμαστε στη σωστή σειρά και μεταμορφωνόμαστε στη νέα χρονιά με τα γυαλιά του 2024.

2024 ΓΥΑΛΙΑ 2 2024 ΓΥΑΛΙΑ 1

Και μια ακόμα κατασκευή όπου οι αριθμοί έπρεπε να μπουν στη σωστή σειρά.

20242024 1

Με κάθε αρχή πολλές και οι ευχές και τα όνειρα. Το δεντράκι των ευχών των παιδιών μας για το 2024 με την ελπίδα να βγουν αληθινές!

ΔΕΝΤΡΟ ΕΥΧΩΝ

Το έθιμο της βασιλόπιτας τηρήσαμε και φέτος και βρέθηκε η τυχερή.

ΦΛΟΥΡΙ 1 ΦΛΟΥΡΙ

Βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα οπότε και οι θεματικές μας είναι ανάλογες. Ένα χειμωνιάτικο τοπίο για αρχή.

ΧΕΙΜ. ΤΟΠΙΟ

Κι ένας χιονάνθρωπος με τεχνική κιμωλίες σε νερό.

ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ 1 ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ

Φτιάχνουμε τη δική μας έναστρη νύχτα με λαδοπαστέλ και νερομπογιά με αφορμή το ομώνυμο έργο του Βαν Γκογκ.

ΕΝΑΣΤΡΗ ΝΥΧΤΑ

Διαβάσαμε το λαϊκό ουκρανικό Παραμύθι “Το Γάντι”, το δραματοποιήσαμε. Ακόμη είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε τους τακτικούς αριθμούς και να αντιστοιχίσουμε τα ζώα του παραμυθιού.

ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΤΟ ΓΑΝΤΙ 1

Γαντάκια με κέντημα και ζωγραφική! Εξασκούμε την λεπτή μας κίνηση.

ΓΑΝΤΙΑ

Κι άλλα ξεχωριστά και μοναδικά γαντάκια με την κυρία των αγγλικών μας.

ΑΓΓΛΙΚΑ

Γινόμαστε μουσικοί και φτιάχνουμε «Το πιάνο του χειμώνα» για το τραγούδι μας Ααα αρχίζει η παγωνιά το οποίο και παρουσιάσαμε στο άλλο τμήμα του νηπιαγωγείου μας.

ΠΙΑΝΟ 1 ΠΙΑΝΟ

Με αφορμή το ποίημα ” τα ζωάκια το χειμώνα”, ζωγραφίσαμε τα ζωάκια που αναφέρονται στο ποίημα , φτιάξαμε ένα βιβλίο! Στη συνέχεια συμπληρώσαμε πληροφορίες και αριθμήσαμε τις σελίδες .

ΖΩΑΚΙΑ ΧΕΙΜΩΝΑ

Γινόμαστε μικροί επιστήμονες και παρατηρούμε τι συμβαίνει στο νερό όταν παγώνει και όταν ζεσταίνεται , κρατώντας τις επιστημονικές μας σημειώσεις .

ΠΑΓΟΣ ΠΑΓΟΣ 2 ΠΑΓΟΣ 1

Φτιάχνουμε και παγοχρώματα με νερό και τέμπερα και δημιουργούμε έργα τέχνης.

ΠΑΓΟΧΡΩΜΑΤΑ ΠΑΓΟΧΡΩΜΑΤΑ 1ΠΑΓΟΧΡΩΜΑΤΑ 2

«Τα 1000 πρόσωπα του χιονιού». Αφού παρατηρήσαμε επαγγελματικές φωτογραφίες των νιφάδων χιονιού, σχεδιάσαμε διαφορετικές χιονονιφάδες με φόντο τον ουρανό του χειμώνα από νερομπογιές.

1000 ΠΡΟΣΩΠΑ 1 1000 ΠΡΟΣΩΠΑ

Η γιορτή των τριών Ιεραρχών στην τάξη μας με ελεύθερη αποτύπωση των μορφών. Γινόμαστε μικροί αγιογράφοι!

3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ 1

Και κλείνουμε με την θεατρική παράσταση του μήνα “Η βασίλισσα του Χιονιού” όπου ενθουσίασε τους μικρούς μας θεατές.

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ

 

 

 

 

Χριστούγεννα, Χριστούγεννα!! Δεκέμβριος 2023

Ο Δεκέμβριος, ο αγαπημένος μήνας των Χριστουγέννων  είναι εδώ! Τα παιδιά μας στόλισαν με χαρά το δεντράκι της τάξης μας τραγουδώντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝΤΡΟΥ

Το Χριστουγεννιάτικο εργαστήριο μας άρχισε να λειτουργεί πυρετωδώς! Κουκουνάρια που βάφτηκαν, στολίστηκαν με χρυσόσκονη και μπήκαν σε βάση για να γίνουν ένα ωραίο διακοσμητικό!

ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΑ 1 ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΑ 2

Οι δικοί μας Ρούντολφ με κέφι και φαντασία, όπως τους ζωγράφισαν τα παιδιά.

ΡΟΥΝΤΟΛΦ 1ΡΟΥΝΤΟΛΦ 2

Χοχοχοχό!!Και ο Αη Βασίλης μας στην ίδια λογική με το προηγούμενο!

ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ

Τα γούρια-ρόδια μας από χαρτόκουτο που βάφτηκαν, στολίστηκαν με χρυσόσκονη και αφού κολλήθηκαν σπόροι καλαμποκιού είχαν αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

ΓΟΥΡΙΑ ΡΟΔΙΑ 1 ΓΟΥΡΙΑ ΡΟΔΙΑ 2

Και τα φαναράκια μας! Τα παιδιά έβαψαν γυάλινα βαζάκια με χρυσή τέμπερα, τα διακοσμήσαν και τοποθέτησαν μέσα κεράκι.

ΒΑΖΑ ΒΑΖΑ 1

Τρισδιάστατα χριστουγεννιάτικα δεντράκια, όπου στηρίζονταν με ξυλάκι σε βάση φελιζόλ.

ΤΡΙΣΔ. ΔΕΝΤΡΑ ΤΡΙΣΔ. ΔΕΝΤΡΑ 1

Τρισδιάστατες και οι φετινές χριστουγεννιάτικες κάρτες μας, χωρίς πατρόν, αλλά όπως προέκυψε από το προσωπικό σχέδιο του κάθε παιδιού!

ΚΑΡΤΕΣ

Το ημερολόγιο μας για τον καινούργιο χρόνο. Σε κομμάτια ξύλου, αφού γέμισαν το φόντο με τέμπερα και σφουγγαράκι, ζωγράφισαν σχέδια με σκούρο μαρκαδόρο.

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ

Χριστουγεννιάτικα δεντράκια, με αποτύπωμα πλαστικού συσκευασίας! Δημιουργίες με φαντασία!

ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ

Στολίδια για το δέντρο από παλιά cds, όπου ζωγραφίστηκαν και διακοσμήθηκαν από τα παιδιά με την ευχή των στίχων των καλάντων :

🎶…πέτρα να μη ραγίσει
κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
Χρόνια πολλά να ζήσει!! 🎶

ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΑΓΙΣΕΙ 1 ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΑΓΙΣΕΙ 2

Μία χαρτοσακούλα μετατράπηκε σε “κοιλίτσα” του Αη-Βασίλη και γέμισε με λιχουδιές για τα παιδιά μας.
 Όλα, μαζί με τις κατασκευές μας μπήκαν σε σακουλάκια για να τα πάρουν τα παιδιά σπίτι τους!ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
 Συμμετείχαμε  στη δράση «Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων Στολιδιών» μεταξύ σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Αττικής. Οι μαθητές μας έφτιαξαν διάφορα στολίδια και κάρτες όπου τα αποστείλαμε σε κάποια σχολεία.
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΛΙΔΙΩΝ 5
Και από εκείνα λάβαμε αντίστοιχα στολίδια κατασκευασμένα από τα παιδιά, όπου και τα στολίσαμε στις τάξεις μας. Ήταν μια πολλή ωραία δράση που ευχαρίστησε τα παιδιά.
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΛΙΔΙΩΝ 2 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΛΙΔΙΩΝ 1
Και βέβαια δεν ξεχάσαμε τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Συμμετέχοντας στην φιλανθρωπική δράση της ενορίας μας Αγίας Γλυκερίας, έγινε συλλογή τροφίμων μαζί με το συστεγαζόμενο 15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου. Ενισχύουμε στα παιδιά μας τις έννοιες της αλληλοβοήθειας και του εθελοντισμού.
ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Τέλος έγινε με μεγάλη επιτυχία η φετινή γιορτή μας « Μια νύχτα στο εργαστήρι των ξωτικών». Τα παιδιά μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό
ΧΡ. ΓΙΟΡΤΗ 1
και στο τέλος της γιορτής εμφανίστηκε και ο Αη-Βασίλης που τους έδωσε το δωράκι τους. Και του χρόνου!!
ΧΡ. ΓΙΟΡΤΗ 2
Αυτές ήταν κάποιες δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν αυτόν τον μήνα.
Ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και ευτυχία!

 

 

 

 

 

 

 

 

Οικογένεια, Φθινόπωρο, Πολυτεχνείο-Νοέμβριος ΄23

Το θέμα «Οικογένεια» επεξεργαζόμαστε τον μήνα αυτόν. Μιλήσαμε για αυτήν και μάθαμε τα μέλη της.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Έγινε και κατασκευή μόμπιλε, “ένα σπιτάκι με τα μέλη της οικογένειας μου!”

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.3

Καταγράψαμε τις σκέψεις των παιδιών για το τι αγαπούν στην οικογένεια τους.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.2

Επεξεργάστηκαμε τον πίνακα ζωγραφικής ” Una famiglia” (1989) του Φερνάντο Μποτέρο, κολομβιανού καλλιτέχνη του 20 ου αιώνα και έπειτα δημιουργήσαμε το δικό μας.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.1

Γιορτή των Ταξιαρχών και της πολεμικής αεροπορίας (8-11-2023). Αφού μελετήσαμε τα αεροσκάφη με τη βοήθεια του διαδικτύου, σχεδιάσαμε όπως μπορούμε ένα αεροσκάφος με μαρκαδόρο και συμπληρώσαμε το φόντο με νερομπογιές.

ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ.1 ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ

Με αφορμή την άσκηση σεισμού που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, γίναμε σεισμολόγοι και ετοιμάσαμε τα “επιστημονικά μας έγγραφα”. εντοπίσαμε το επίκεντρο του σεισμού στη χώρα μας και μελετήσαμε τους σεισμούς όπως καταγράφηκαν στο “σεισμογράφο” , και σημειώσαμε πόσα Ρίχτερ είναι.

ΧΑΡΤΗΣ3 1

Βιωματικό πρόγραμμα με θέμα την «Ελιά». Τα παιδιά μαζέψαν ελιές και συμμετείχαν σε όλη την διαδικασία μέχρι να βγει το λάδι. Γεύτηκαν επίσης ελιόψωμο και λαδόψωμο. Ψυχαγωγία και μάθηση!

ΕΛΙΑ 1 ΕΛΙΑ.2 1 ΕΛΙΑ.1 1

Η επέτειος του Πολυτεχνείου έφτασε. «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο»! Το αγαπημένο τραγούδι των παιδιών σε κατασκευή με την ευκαιρία του εορτασμού της 17ης Νοέμβρη.

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 4 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 3

Επίσης το σύνθημα “Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία” γράφτηκε από τα παιδιά μας σε ένα μίνι πανό.

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 1

Με αφορμή την εποχή που πλησιάζει στο τέλος της, φτιάξαμε την δικιά μας «Φθινοπωρούλα» σε ομαδική κατασκευή. Μοντέλο μας μια συμμαθήτρια μας, όπου σχεδιάσαμε το περίγραμμα της, της ζωγραφίσαμε πρόσωπο και την «ντύσαμε» με φυσικά φύλλα δένδρου. Τέλος ζωγραφίσαμε.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΑ.1 ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΑ

Αλλά και τοπίο φθινοπωρινό με τα ανάλογα χρώματα! Τεχνική με σφουγγαράκι και μαρκαδόρο.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Στην τάξη μας γνωρίσαμε τον ” Τομ το σαλιγκάρι” και τη φθινοπωρινή του ιστορία.
Ζωγραφίσαμε τους ήρωες της ιστορίας και χρησιμοποιώντας καλαμάκια τους μεταμόρφωσαμε σε κούκλες κουκλοθέατρου. Φτιάξαμε το σκηνικό της ιστορίας και παίξαμε κουκλοθέατρο!
ΤΟΜ
Επίσης εμπνευστήκαμε από την ιστορία αυτή και φτιάξαμε τα δικά μας σαλιγκαράκια σε φθινοπωρινό τοπίο με ζωγραφική και αληθινά φθινοπωρινά φύλλα που μαζέψαμε από την αυλή μας.
ΤΟΜ 1
Φυσικά όλον τον μήνα αυτόν πραγματοποιήθηκαν πολλές γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες για την εκπαίδευση των παιδιών μας.
ΑΡΙΘΜΟΙ 3 ΑΡΙΘΜΟΙ 2 1
Mε αφορμή τον πίνακα ζωγραφικής Golconda (1953) του Rene Magritte, ο καθένας σκέφτηκε και έφτιαξε την δική του βροχή!
ΒΡΟΧΗ
Οι εποχές ήταν επίσης ένα από τα θέματά μας, όπου αφού τις γνωρίσαμε τις βάλαμε στη σειρά σε φύλλο εργασίας.
ΕΠΟΧΕΣ 2ΕΠΟΧΕΣ 1
Δεν παραλείψαμε να αναφέρουμε τα φυλλοβόλα και τα αειθαλή δέντρα.
ΕΠΟΧΕΣ 3
Αποχαιρετήσαμε το φθινόπωρο με το ποίημα του Νοέμβρη το οποίο παραστήσαμε θεατρικά . Διαλέξαμε ρόλους , φτιάξαμε τα αξεσουάρ μας και παρουσιάσαμε την παράστασή μας στο ολοήμερο του συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου μας!
ΝΟΕΜΒΡΗΣ
Αντίο Φθινόπωρο!

 

 

Οκτώβριος 2023- 2ο τμήμα

Μπήκε ο Οκτώβριος και μας έδωσε την ευκαιρία για πολλές και όμορφες δραστηριότητες. Αρχικά διαβάσαμε το ποίημα του Οκτώβρη και συζητήσαμε για το περιεχόμενό του.

ΠΟΙΗΜΑ

Το κυκλάμινο, το κατεξοχήν αγριολούλουδο του φθινοπώρου! Το γνωρίσαμε από κοντά, το πιάσαμε, το μυρίσαμε και τέλος το ζωγραφίσαμε με πινέλο και τέμπερες στο καβαλέτο.

ΚΥΚΛΑΜΙΝΑ 1 ΚΥΚΛΑΜΙΝΑ

Με αφορμή τις πρόσφατες δημοτικές εκλογές παρατηρήσαμε τα ψηφοδέλτια των εκλογών της 8ης Οκτωβρίου του 2023 και αποφασίσαμε να κάνουμε εκλογές στην τάξη μας. Συζητήσαμε και καταλήξαμε στο να ψηφίσουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι, οπότε γράψαμε και ετοιμάσαμε το ψηφοδέλτιο των εκλογών μας .

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ 2 ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ 1

Αφού παρατηρήσαμε τις ταυτότητες των ενηλίκων, φτιάξαμε κι εμείς τις δικές μας ταυτότητες .

ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ

Ετοιμάσαμε το εκλογικό μας κέντρο και με τη βοήθεια της εφορευτικής επιτροπής ολοκληρώθηκε η διαδικασία της ψηφοφορίας και η καταμέτρηση των ψήφων. Όλη η διαδικασία προκάλεσε το ενδιαφέρον των παιδιών και τους ενθουσίασε!

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 1

Τα χρώματα ήταν ένα ακόμη θέμα που μας απασχόλησε αρκετά. Τα γνωρίσαμε ένα-ένα, κάναμε και μίξεις μεταξύ τους και υλοποιήσαμε σχετικές δραστηριότητες. Όπως χρωματιστή βροχή!

ΒΡΟΧΗ

Διαβάσαμε το Παραμύθι με τα χρώματα και εμπνευστήκαμε μια ομαδική εργασία: Πολύχρωμη και ασπρόμαυρη ζωγραφιά.

ΧΡΩΜΑ Κ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ

Ανακαλύπτοντας το πορτοκαλί!

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Ο κύκλος και τα χρώματα. Αφορμή η μπλούζα της φίλης μας που μας έκανε εντύπωση.
Γνωρίσαμε το σχήμα του κύκλου, βρήκαμε αντικείμενα στην τάξη μας που έχουν σχήμα κύκλου και σκεφτήκαμε και καταγράψαμε πράγματα στη ζωή μας που έχουν αυτό το σχήμα.
Φτιάξαμε τα έργα μας με τυπώματα από διάφορα μεγέθη κύκλων και με νερομπογιές.
ΚΥΚΛΟΙ
Στο πλαίσιο επεξεργασίας της γραμμής ήρθαμε σε επαφή για πρώτη φορά με το ψαλίδι για να εξασκήσουμε την λεπτή μας κινητικότητα.  Το ψαλίδι μας ακολουθεί τη γραμμούλα.
ΨΑΛΙΔΙ
Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τους αριθμούς και εξασκούμαστε στην μέτρηση.
ΑΡΙΘΜΟΙ
Αλλά ερχόμαστε σε επαφή και με τα γραμματάκια. Παρατηρήσαμε τα καπάκια με τα γραμματάκια, διαπιστώσαμε τις διαφορές κεφαλαίων και πεζών και τα ξεχωρίσαμε. Στη συνέχεια βρήκαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και τέλος σχηματίσαμε την λέξη «Οκτώβριος».
ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΠΑΚΙΑ 1
Μιλήσαμε για τα όμορφα λογάκια που μπορούμε να χρησιμοποιούμε μεταξύ μας και τα βάλαμε μέσα σε ένα βάζο για να τα θυμόμαστε.
ΒΑΖΟ
Επίσης κάναμε ανάγνωση των παραμυθιών  ” Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε” , της Μ. Κουτσανοπούλου, καθώς και το «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε» του Μαρτιν Αγκασι, με σκοπό να παροτρύνουμε τα παιδιά σε καλές συμπεριφορές χωρίς βία.
ΧΕΡΙΑ 2 ΧΕΡΙΑ 1
Στη συνέχεια σχεδίασαν και διακοσμήσαν με ζωγραφική τα δικά τους χέρια.
ΧΕΡΙΑ
Γνωριμία με τον πίνακα του Βασίλι Καντίνσκι. Κόψαμε κύκλους σε διαφορετικά μεγέθη συνδυάσαμε μικρούς με μεσαίους και μεγάλους και αφού χρωματίσαμε ένα χαρτόνι σε τετράγωνα, φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα .
ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ 4 ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ 3
Και συνεχίζουμε με αφορμή τον πίνακα του Καντίνσκι δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα με λαδοπαστέλ και νερομπογιές .
ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ 2 ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ 1
Τέλος με την τεχνική του κολλάζ, ζωγραφική και πολλή φαντασία μεταμόρφωσαμε τις μπάλες από τον πίνακα του Καντίνσκι .
ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ
Η επέτειος της εθνικής γιορτής της 28ης Οκτωβρίου 1940 πλησιάζει και πραγματοποιούνται ποικίλες δραστηριότητες. Αφού εξιστορήθηκε στα παιδιά το χρονικό των ημερών εκείνων με την βοήθεια οπτικοακουστικού υλικού, αναμείξαμε τα χρώματα της ελληνικής σημαίας , το άσπρο και το μπλε σε διαφορετικές ποσότητες και φτιάξαμε το γαλάζιο σε διαφορετικούς τόνους. Αφού φτιάξαμε ταμποναριστά το φόντο , χρησιμοποιήσαμε ένα μπλε μαρκαδόρο και σχεδιάσαμε σχετικά με την 28η Οκτωβρίου το 1940.
28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Επίσης μια κατασκευή του “ΟΧΙ” όπου συνδύαζε ζωγραφική, κόψιμο με το ψαλίδι και κόλλημα.
ΟΧΙ
Το γενναίο φανταράκι μας στέκει ατρόμητο με τα συνθήματα του ΟΧΙ και του ΑΕΡΑ!
ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ
Παρακολουθήσαμε το κουκλοθέατρο ” Το κανόνι της ειρήνης” και συζητήσαμε τα αγαθά που φέρνει η ειρήνη. Στη συνέχεια φτιάξαμε το κανόνι της ειρήνης της τάξης μας που γεμίζει τον κόσμο με καρδούλες, αστεράκια, λουλούδια, μπαλόνια, φιογκάκια, φεγγαράκια, παιχνίδια, κούκλες και μπαλίτσες.
ΚΑΝΟΝΙ ΕΙΡΗΝΗΣ
Αφού παρατηρήσαμε το Περιστέρι του Πικάσο, φιλοτεχνήσαμε τα περιστέρια της ειρήνης με τον δικό μας τρόπο!
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όλα τα τμήματα των νηπιαγωγείων μας παρακολούθησαν με ενθουσιασμό την υπέροχη διαδραστική παράσταση «Ναι στην Ειρήνη, όχι στον πόλεμο».
ΘΕΑΤΡΟ
Και φυσικά τα σημαιάκια μας για την γιορτούλα όπου τα παιδιά είπαν τα ποιηματάκια τους και τα σχετικά τραγουδάκια.
ΠΟΙΗΜΑΤΑΣΗΜΑΙΕΣ
Κι έτσι τελείωσε ένας πολύ γεμάτος  Οκτώβριος!

Καλή αρχή! Σεπτέμβριος ΄23

Καλωσορίσαμε περσινά και φετινά παιδιά στην τάξη μας και την πρώτη μέρα  πήραν μαζί τους ένα δωράκι καλωσορίσματος που έβαλαν το αποτύπωμα τους. Όμορφα μπαλονάκια στηριγμένα σε ξυλομπογιά με όμορφα λογάκια για τους γονείς! Καλή αρχή!

ΔΩΡΟ ΚΑΛΟΣ

Παιχνίδια γνωριμίας, συνεργασίας, αναγνώρισης και εξοικείωσης με το όνομά μας αλλά και με το αρχικό μας γράμμα που το στολίζω με χρωματιστά χαρτάκια.

ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 1

Γνωρίζω το αρχικό μου γράμμα με την τεχνική χαρτοταινίας και νερομπογιάς.

ΑΡΧ ΓΡΑΜ

«Γράφω με το δάχτυλό μου στην άμμο»!
Κι άλλος τρόπος εξοικείωσης με το αρχικό γράμμα του ονόματός μου.
ΑΜΜΟΣ
«Έλα να με γνωρίσεις»!  Αφού πήραμε προσωπική συνέντευξη από το κάθε παιδάκι υλοποιήσαμε το ατομικό βιβλιαράκι για κάθε παιδί με κάποιες πληροφορίες για να γνωριστούμε.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ 1
Πόσα γράμματα έχει το όνομά μου; Βάζω τόσα όσα σε τουβλάκια. Αρίθμηση και μαθηματική σκέψη.
ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ
Το όνομα μας μπορεί να είναι μακρύ ή κοντό, να έχει λίγα ή πολλά γράμματα αλλά είναι το δικό μας και το αγαπάμε πολύ! Παιχνίδια αναγνώρισης του ονόματός μας, ταξινόμησης  και σύγκρισης με τα άλλα.
ΟΝΟΜΑ ΟΝΟΜΑ 2 ΟΝΟΜΑ 1
Φυσικά, όπως κάθε χρόνο αφού συζητήσαμε, θέσαμε τους κανόνες της τάξης μας και υποσχεθήκαμε να τους τηρούμε. Τέλος τους σφραγίσαμε με την υπογραφή μας.
ΚΑΝΟΝΕΣ
Στη πρώτη ομαδική εργασία, τα παιδιά του ολοήμερου, παρατηρήσαν τον εαυτό τους, τον ζωγραφίσανε όπως μπορούσαν και έτσι φτιάχτηκε το παζλ της ομάδας μας.
ΕΑΥΤΟΣ ΕΑΥΤΟΣ 1
Χωριστήκαμε σε ομάδες και συνεργάστηκαμε στη δημιουργία μιας κατασκευής.
Οι κατασκευές μας φωτογραφήθηκαν , τους δώσαμε τίτλο και κάναμε μια μικρή έκθεση των κατασκευών στον πίνακα μας με τα ονόματα των δημιουργών! Ολοήμερο.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 1
Αντιγράφω ό,τι βλέπω με την βοήθεια καρτών και του οικοδομικού υλικού, γιατί παίζοντας εξασκώ πολλές δεξιότητες.
ΟΙΚΟΔ. ΥΛΙΚΟ
Διαβάσαμε την ιστορία του Έλμερ , ο παρδαλός ελέφαντας για να κατανοήσουμε και να αποδεχτούμε την διαφορετικότητα. Φτιάξαμε τους δικούς μας Έλμερ με τυπώματα από φελλό και τον τοποθετήσαμε σε ένα λιβάδι που ζωγραφίσαμε .
ΕΛΜΕΡ
Δραστηριότητα με μαθηματικά.
Ζωγραφίσαμε ελεφαντάκια και φτιάξαμε κάρτες για παιχνίδι ατομικό , από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και από το μεγαλύτερο στο μικρότερο, που τα πήραμε μαζί μας για να τα παίζουμε και στο σπίτι.
ΕΛΜΕΡ ΜΑΘΗΜ ΕΛΜΕΡ ΜΑΘΗΜ. 1
Πολλά παιχνίδια αυτόν τον μήνα αποσκοπώντας στην ομαλή προσαρμογή των παιδιών. Ένα από αυτά ήταν και οι μουσικές καρέκλες με σκίτσα, όπου κανείς δεν χάνει, παρά μόνο πρέπει να μιμηθούν το σκίτσο που τους τυχαίνει με την παύση της μουσικής. Συγκέντρωση και ψυχαγωγία.
ΚΑΡΕΚΛΕΣ
Και για να κλείσουμε γλυκά τον πρώτο μήνα της νέας σχολικής χρονιάς τα παιδιά παρακολούθησαν  το μουσικό βιωματικό πρόγραμμα γνωριμίας με το φλάουτο, όπου συμμετείχαν χορεύοντας, τραγουδώντας και μαθαίνοντας διάφορους ήχους οργάνων.
ΦΛΑΟΥΤΟ
Κάπως έτσι κύλισε ο πρώτος μήνας και συνεχίζουμε…..

Καλοκαίρι, Ιούνιος 2023

Και χωρίς να το καταλάβουμε φτάσαμε στον καλοκαιρινό μήνα τον Ιούνιο!

Όπως κάθε χρόνο και στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης στο δημοτικό, τα μεγάλα παιδιά της τάξης μας επισκέφτηκαν τους χώρους των συστεγαζόμενων δημοτικών σχολείων μας. Εκεί γνώρισαν τις δασκάλες οι οποίες τους εξήγησαν την λειτουργία της Α΄ δημοτικού, είδαν τα βιβλία, ανταλλάξαν μικρά δωράκια και τραγούδησαν από κοινού καλοκαιρινά τραγούδια.

ΜΕΤΑΒΑΣΗ 1 ΜΕΤΑΒΑΣΗ 2ΜΕΤΑΒΑΣΗ 3

Έναρξη καλοκαιριού με ψαράκια τρισδιάστατα!

ΨΑΡΑΚΙ 1 ΨΑΡΑΚΙ 2

Και ενυδρεία με ψαράκια!

ΕΝΥΔΡΕΙΑ

Συνεχίζουμε με παιχνιδιάρες μέδουσες!

ΜΕΔΟΥΣΕΣ

Έτοιμα να σαλπάρουν τα τρισδιάστατα καραβάκια μας για καλοκαιρινές εξορμήσεις!

ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ 1 ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ 2

Σκανδαλιάρηδες αστερίες ήρθαν να εγκατασταθούν στον βυθό μας!

ΑΣΤΕΡΙΕΣ

Θάλασσα με πετραδάκια και χρυσόσκονη σε μπουκάλι! Νερό που χρωματίστηκε μπλε, με χρώμα ζαχαροπλαστικής και προστέθηκαν και τα υπόλοιπα υλικά.

ΜΠΟΥΚΑΛΙ

Ήρθε ο καιρός να αποχαιρετίσουμε την αγαπημένη μας βαλίτσα. Ευχαριστούμε πολύ τα «Βιβλία σε ρόδες», που μας κράτησαν συντροφιά για ένα μήνα και πλέον, με τα υπέροχα βιβλία από την ενότητα «Συναισθήματα». Τα παιδιά ζωγράφισαν το αγαπημένο τους παραμύθι από την βαλίτσα και φτιάξαμε ένα λευκωματάκι. Καλή αντάμωση και πάλι!

ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ 1 ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ 2

Όπως κάθε χρόνο οι “νικητές” της δανειστικής βιβλιοθήκης της τάξης μας, δηλαδή τα παιδιά που διάβασαν τα περισσότερα βιβλία όλη την χρονιά, κερδίσανε ένα μικρό δωράκι με την ευχή να συνεχίσουν να διαβάζουν βιβλία!

ΝΙΚΗΤΕΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ

Πραγματοποιήθηκε και η γιορτή μας για τη λήξη του σχολικού έτους. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στην παράσταση “Ο Κήπος των Θαυμάτων” με κοινό τις οικογένειες τους που τα καμάρωσαν, τα ενθάρρυναν και τα επαίνεσαν με το θερμό χειροκρότημά τους. Ήταν ένα πολύ όμορφο και συγκινητικό γεγονός για τη μεγάλη οικογένεια του 4ου Νηπιαγωγείου Γαλατσίου!

ΓΙΟΡΤΗ

«Η ζωή σας να είναι γεμάτη χρώματα»! Αυτή η ξεχωριστή ευχή δόθηκε ολόψυχα από τις δασκάλες  στα παιδάκια του τμήματος.
Ξύλινη παλέτα με τα ονόματα όλων των συμμαθητών για αναμνηστικό, όπου το κάθε παιδί έβαλε το δικό του χρωματιστό αποτύπωμα.
ΠΑΛΕΤΑ 1 ΠΑΛΕΤΑ 2
Αυλαία για την φετινή χρονιά και έτοιμες οι τσάντες μας, με τις εργασίες όλης της χρονιάς.
ΤΣΑΝΤΕΣ
Ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή πρόοδο να έχουν στη ζωή που ανοίγεται μπροστά τους! Η ζεστή αγκαλιά του νηπιαγωγείου θα παραμείνει πάντα ανοιχτή όσα χρόνια και αν περάσουν!

Λουλούδια & πλανήτες Μάιος 2023-2ο τμήμα

Η επάνοδος στο σχολείο μετά τις διακοπές του Πάσχα, έγινε με χαρά! Οι μικροί μας μαθητές περίγραψαν τις εμπειρίες τους από τις μέρες αυτές και  τις αποτύπωσαν σε ένα μικρό βιβλιαράκι.

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΠΑΣΧΑ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΠΑΣΧΑ 1

Επίσης ζωγράφισαν και τις λαμπάδες που τους έφερε η  νονά ή ο νονός τους.

ΛΑΜΠΑΔΕΣ

Κι ένα εντυπωσιακό πείραμα, πως αλλιώς μπορεί να φουσκώσει ένα μπαλόνι; Μα φυσικά νερό, ξύδι και σόδα και το θαύμα γίνεται! Γιατί στο νηπιαγωγείο κάνουμε και αυθόρμητες δραστηριότητες και όχι μόνο προγραμματισμένες.  Τα παιδιά το διασκέδασαν πολύ.

ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΠΑΛΟΝΙ 1 ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΠΑΛΟΝΙ 2 ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΠΑΛΟΝΙ 3

Υποδεχτήκαμε τον Μάιο φτιάχνοντας τα πρωτομαγιάτικα στεφάνια.

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 1 ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2

Μάιος ο μήνας των λουλουδιών! Αφού γνωρίσαμε τα υπέροχα λουλούδια της άνοιξης, γέμισε ο καθένας το βάζο του με το λουλούδι που του άρεσε.

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ 1ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Και για να εξοικειωθούμε περισσότερο,  γίναμε μικροί ανθοπώλες αλλά και πελάτες όπου τα παιδιά έπρεπε να αγοράσουν λουλούδια με χρηματικό αντίτιμο! Εκπαίδευση και ψυχαγωγία μαζί!

ΑΝΘΟΠΩΛΕΣ 2

Και συνεχίζουμε και με άλλα λουλούδια!

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ 2

«Νούφαρα», Κλωντ Μονέ, έμπνευση και δημιουργία!

ΝΟΥΦΑΡΑ ΜΟΝΕ 1 ΝΟΥΦΑΡΑ ΜΟΝΕ 2 ΝΟΥΦΑΡΑ ΜΟΝΕ 3

Όμως μάθαμε και τι χρειάζονται τα λουλούδια για να μεγαλώσουν. Ήλιο, χώμα, νερό και φυσικά αγάπη!

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Στα πλαίσια της κυκλοφοριακής αγωγής πραγματοποιήσαμε επίσκεψη σε ένα σχετικό πάρκο. Τα παιδιά έμαθαν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν ειδικά οχήματα, αλλά και να συμμετέχουν και σε άλλες διασκεδαστικές δραστηριότητες.

ΕΚΔΡΟΜΗ 1 ΕΚΔΡΟΜΗ 2 ΕΚΔΡΟΜΗ 3 ΕΚΔΡΟΜΗ 4

Γιορτή της μητέρας και Χρόνια πολλά μαμά! Κάρτες με την παλάμη των παιδιών μας και μενταγιόν καρδούλες, όλα φτιαγμένα με πολλή αγάπη.

ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ 1 ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ 2

Με αφορμή ένα περιστατικό της τάξης μας, δύο μήλα μας απασχόλησαν! Το ένα το προσέξαμε και του συμπεριφερθήκαμε όμορφα, ενώ στο άλλο όχι κ τόσο ωραία. Το πετάξαμε κάτω, το ζουλήξαμε και άλλα παρόμοια. Εξωτερικά δεν είδαμε καμία αλλαγή. Στη συνέχεια, τα κόψαμε στη μέση. Κι όμως, ενώ το πρώτο ήταν υπέροχο και λαχταριστό, το δεύτερο είχε μαύρα σημάδια. Αμέσως τα παιδιά κατάλαβαν ποιο ήταν ποιο. Παρόμοια, γίνεται και η καρδούλα μας όταν μας λένε ή λέμε κουβέντες που πληγώνουν. Μπορεί απ’ έξω να μην δείχνουμε αλλαγή, από μέσα μας όμως, αλλιώς είναι τα πράγματα….

ΜΗΛΑ BULLING

Και βέβαια άνοιξη χωρίς έντομα δεν γίνεται. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους; Αφού τα μάθαμε, δημιουργήσαμε με κολλάζ και ζωγραφική, τα δικά μας!

ΕΝΤΟΜΑ 2 ΕΝΤΟΜΑ 1

Έντομα συνέχεια με καταπληκτικές μελισσούλες!!

ΜΕΛΙΣΣΑ 1 ΜΕΛΙΣΣΑ 2

Μετράω, προσανατολίζομαι και προγραμματίζω! Όλα αυτά με την βοήθεια της ρομποτικής και της μελισσούλας beebot.

BEE BOT

Παιδική χαρά για μυρμήγκια. Ευφάνταστη και χαρούμενη κατασκευή από τα παιδάκια μας στην θεματική ενότητα των εντόμων.

ΠΑΙΔ. ΧΑΡΑ ΠΑΙΔ. ΧΑΡΑ 1

Άνοιξη και έμπνευση στο καβαλέτο με το πινέλο σε ελεύθερες δημιουργίες!

ΚΑΒΑΛΕΤΟ 1 ΚΑΒΑΛΕΤΟ 2

Ακολουθώντας τις εξελίξεις, κάναμε κι εμείς εκλογές στην τάξη μας! Υποψήφιοι ήταν όλοι οι μαθητές και έπρεπε να επιλέξουν βάζοντας σταυρό σε όποιον επιθυμούσαν. Το κουκλοθέατρο χρησίμεψε για παραβάν και φυσικά στο τέλος ακολουθούσε η κάλπη. Η διαδικασία ενθουσίασε τα παιδιά και το αποτέλεσμα επίσης…

ΕΚΛΟΓΕΣ 2 ΕΚΛΟΓΕΣ 1

Διάστημα και πλανήτες το τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων για φέτος. Αφού μάθαμε πολλά και ενδιαφέροντα για το θέμα μας, έγιναν και οι ανάλογες κατασκευές σε πυραύλους!

ΠΛΑΝΗΤΕΣ 2 ΠΛΑΝΗΤΕΣ 3

Πλανήτες κ ηλιακό σύστημα!

ΠΛΑΝΗΤΕΣ 1

Το διαστημόπλοιό μας-beebot, επισκέπτεται τους πλανήτες!

ΠΛΑΝΗΤΕΣ 4

Κάπως έτσι τελειώνει και η εποχή της άνοιξης με πολλές και ποικίλες δραστηριότητες για μάθηση και προβληματισμό.