Ελιά, Βροχή και 17η Νοεμβρίου 2021-2ο ΤΜΗΜΑ

Ο Νοέμβριος μπήκε δυναμικά . Ο τελευταίος μήνας του φθινοπώρου έκανε την εμφάνισή του με κρύο και βροχή.  Με αφορμή τις βροχές των τελευταίων ημερών μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού και τα παιδιά το κατασκευάσανε σε ομαδική εργασία. Επίσης ζωγράφισαν και κόψανε ομπρελίτσες!

 

DSC 0002.jpg

Η ελιά είχε την τιμητική της τις επόμενες μέρες. Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βιωματικό πρόγραμμα με αυτό το θέμα, όπου είχαν την ευκαιρία να μάθουν όλη την διαδικασία του λαδιού. Η πορεία από τον καρπό, το μάζεμα, τον διαχωρισμό από τα φύλλα. το πιεστήριο και την συσκευασία του τελικού προϊόντος. Επίσης μάθαν και γεύτηκαν  τα φαγώσιμα με ελιές, όπως λαδόψωμο, ελιόψωμο κλπ. Τέλος μάθαν και τις χρήσεις του λαδιού την παλαιότερη εποχή, όπως τα φανάρια.  Ήταν μια ψυχαγωγική αλλά και πολύ ωφέλιμη εμπειρία.

2 1 2.jpg

Κάπως έτσι φτάσαμε στην επέτειο του Πολυτεχνείου! Μιλήσαμε για τα γεγονότα εκείνης της εποχής, μάθαμε τραγούδια και κατασκευάσαμε με διάφορα υλικά σημαιάκια και πανό. Επίσης από το γνωστό τραγούδι «θα τον μεθύσουμε τον ήλιο», ζωγράφισαν με πινέλα και τέμπερες τον ήλιο και το περιστεράκι της ειρήνης!

.jpg1 2

Όμως πάνω από όλα στην τάξη μας μαθαίνουμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο και να είμαστε ευγενικοί. Αυτό το «βάζο με τα γλυκά λογάκια» μας βοηθάει να το θυμόμαστε.

ΛΟΓΑΚΙΑ

«Σώμα μου πολύτιμο και αγαπημένο» ήταν το εργαστήριο δεξιοτήτων που ασχοληθήκαμε αυτό το διάστημα. Κάποιες από τις δραστηριότητες ήταν να βάλουμε κατά αύξουσα σειρά με κριτήριο την ηλικία. Επίσης να βάλουμε με σωστή δόμηση τα κομμάτια του σώματος και πολλά άλλα.

.jpg 1

Τα δοντάκια μας και πως θα τα διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση ήταν το θέμα που επεξεργαστήκαμε. Μιλήσαμε για ποιες τροφές κάνουν καλό στην υγεία τους και ποιες όχι, επισημάναμε τους κανόνες υγιεινής τους και διαβάσαμε την κυρία τερηδόνα του Ευγ. Τριβιζά. Δραστηριότητες πολλές, όπως μαθηματικών όπου τα παιδιά έπρεπε να βάλουν τόσα δόντια, όσα τους ζητούσε η νεράιδα των δοντιών, αλλά και μια κατασκευή όπου δώσαν μορφή στο δοντάκι και το παίξανε σαν κουκλίτσα.

1 2

Επίσης μάθαμε για τις πέντε αισθήσεις, όπου τα παιδιά μέσα από βιωματικά παιχνίδια είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πως “βλέπει” ένας άνθρωπος με πρόβλημα όρασης, πως μπορεί να “μιλήσει” κάποιος με πρόβλημα ακοής και πολλά άλλα.

InkedIMG 8775 LI 2 1 InkedIMG 8774 LI 2 1 IMG 8783 1 IMG 8778 1

Ολοκληρώνοντας το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα το σώμα, υλοποιήσαμε μια ομαδική κατασκευή. Αρχικά σχεδίασαν το περίγραμμα ενός παιδιού της τάξης και στη συνέχεια τοποθέτησαν ρολά από χαρτιά υγείας-κουζίνας για οστά. Διακοσμήσαν με χρωματιστές παλάμες και στο τέλος φωτογραφήθηκαν όλοι με την Ρούλα την Σκελετούλα, όπως την ονόμασαν τα παιδιά!

.jpg 3 2 1

 

Σεπτέμβριος, Οκτώβριος 2021 και καλή αρχή!!!

ΤΜΗΜΑ 2

Μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει με αισιοδοξία και καλή διάθεση! Ένα μικρό δωράκι καλωσορίσματος φτιαγμένο από τις νηπιαγωγούς μας, δόθηκε στα παιδάκια μας την πρώτη μέρα με την ευχή να έχουμε μια καλή και δημιουργική  σχολική χρονιά!

IMG 8765IMG 8766

Το πρώτο διάστημα της προσαρμογής συνδυάστηκε με τους κανόνες της τάξης μας, που αφορούσαν όχι μόνο τα βασικά θέματα συμπεριφοράς, αλλά και κανόνες υγιεινής και τάξης, που είναι απαραίτητοι για την ομαλή λειτουργία όλου του τμήματος.

1 2 .jpg

Πολύ γρήγορα ξεκίνησαν οι δραστηριότητες μας! Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το όνομα τους αρχικά να το αναγνωρίσουν, στη συνέχεια να το συνθέσουν, να το ζωγραφίσουν και τέλος να προσπαθήσουν να το γράψουν.

.jpg3 21

Ας γνωριστούμε καλύτερα, ήταν ένα από τα πρόσφατα θέματα μας. Τα παιδιά έγιναν μικροί δημοσιογράφοι, πήραν συνεντεύξεις από τους συμμαθητές τους για να μάθουν κάποιες πληροφορίες για αυτούς και να έρθουν πιο κοντά.

ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ

Συνεχίσαμε με τα χρώματα. Τα αναφέραμε και παίξαμε παιχνίδια για να εμπεδώσουμε την ονομασία τους. Κάναμε μείξεις χρωμάτων και ζωγραφική με διάφορα είδη όπως τέμπερες και νερομπογιές.

.jpg

Σειρά είχαν οι γραμμές και τα σχήματα! Μάθαμε τις ονομασίες τους, τα σχηματίσαμε με το σώμα μας και περπατήσαμε πάνω σε αυτά . Τέλος τα σχεδίασαν και δημιούργησαν συνθέσεις από αυτά, χρησιμοποιώντας πολλά διαφορετικά σχήματα.

.jpg.jpg

Από το βιβλίο « Μια τελίτσα μια φορά». Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία και στη συνέχεια την αποτύπωσαν με ζωγραφική δουλεύοντας σε ομάδες.

.jpg

Με την αλλαγή του καιρού και μπαίνοντας στο φθινοπωρινό κλίμα, μιλήσαμε για τις εποχές, τους μήνες και τα καιρικά φαινόμενα. Οι έντονες βροχές μας έδωσαν την ευκαιρία να επεξεργαστούμε το σαλιγκάρι και να το κατασκευάσουμε. Τα παιδιά ζωγράφισαν με πινέλο και τέμπερες το καβούκι του σαλιγκαριού και στη συνέχεια κόψανε και το καβούκι και το σώμα του! Για τα περισσότερα παιδάκια μας ήταν η πρώτη τους επαφή με το ψαλίδι!

6A07836E C977 42CF 9724 E6793B262D73 COLLAGE

Η 28η Οκτωβρίου στο νηπιαγωγείο μας, έδωσε πολλές ευκαιρίες για δραστηριότητες και άσκηση της λεπτής κινητικότητας με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Σημαιάκια, κατασκευές και γλωσσικές ασκήσεις ήταν κάποια από αυτά! Ακόμη τα ποιηματάκια και τα τραγουδάκια είχαν την τιμητική τους.
Χρόνια πολλά!
28 ΟΚΤ.

 

 

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

Ο Μάιος μας έφτασε…..

Η χαρά μας ήταν μεγάλη με την επιστροφή μας στο σχολείο μετά την πολύμηνη καραντίνα και μετά από τις διακοπές του Πάσχα που βρεθήκαμε πάλι όλοι μαζί! Αφού μοιραστήκαμε τα νέα μας και τα συναισθήματά μας φτιάξαμε μια πολλή όμορφη καρτούλα για την πρόσφατη γιορτή της μητέρας! Τα παιδιά έγραψαν τις ευχές τους με όλη τους την αγάπη.

Συνεχίσαμε την θεματική ενότητα «άνοιξη» με πολλές δραστηριότητες. Τα παιδιά του ολοήμερου κατασκεύασαν ομαδικά αυτό το ωραίο ταμπλό!

Τα έντομα με όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους! Τα μελετήσαμε, τα παρατηρήσαμε, συζητήσαμε τις διάφορες τους και κατασκευάσαμε πολλά από αυτά. Ακόμη δημιουργήθηκαν στεφάνια από χαρτί περιοδικών και λουλούδια από χάρτινες αβγοθήκες!

Η ζωγραφική με πινέλα στο καβαλέτο, είναι μια από τις αγαπημένες ασχολίες των μικρών μαθητών μας, όπου βάζουν όλη τους την έμπνευση και φαντασία. Φυσικά το θέμα ήταν ελεύθερο στα πλαίσια της ενότητας της άνοιξης.
Η μελισσούλα bee bot έκανε την εμφάνιση της στην τάξη μας! Γιατί τα μαθηματικά με την ρομποτική είναι ο καλύτερος συνδυασμός ψυχαγωγίας και μάθησης! Τα παιδιά μας το απόλαυσαν πραγματικά!
Έτσι πέρασε και ο μήνας Μάιος πολύ γεμάτος και χαρούμενος!

 

Οδηγίες για την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο στις 10/5/21

Η συμμετοχή των πολιτών στην αντιμετώπιση της πανδημίας είναι καθοριστικής σημασίας.

Περίπου ένα στα τρία άτομα που είναι φορείς του νέου κορωνοϊού SARS – CoV -2, δεν έχουν συμπτώματα και τον μεταδίδουν χωρίς να το γνωρίζουν. Σύμφωνα με όλες τις μελέτες γύρω από την πανδημία, οι τακτικοί περιοδικοί έλεγχοι με τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου του ιού συνδράμουν στον περιορισμό της διασποράς της νόσου. Κάνοντας τεστ στο σπίτι μια φορά την εβδομάδα βοηθάμε σημαντικά στο να σταματήσει η εξάπλωση του ιού.

Μέσω της διαδικασίας του αυτοελέγχου με οικιακό τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου ο πολίτης προστατεύει ταυτόχρονα την υγεία του αλλά και τους αγαπημένους του ανθρώπους.

Σκοπός της διαδικασίας αυτής είναι η προστασία της Δημόσιας Υγείας ανιχνεύοντας ασυμπτωματικούς φορείς του ιού SARS – CoV -2 εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα.

Εφόσον υποβληθήκατε σε οικιακό τεστ και βρεθήκατε θετικοί στον νέο κορωνοϊό, μπορείτε να υποβληθείτε σε νέο τεστ προς επιβεβαίωση του πρώτου. Αυτό μπορεί να γίνει οπουδήποτε εσείς επιθυμείτε ιδιωτικά ή δημόσια εντός των επόμενων 24 ωρών.

Τι κάνω εάν βγει θετικό το τεστ;

  • Πατήστε για Κυριακές εδώ και γιαάλλες μέρες εδώ, για να δείτε τις δημόσιες δομές που μπορείτε να επισκεφθείτε για να υποβληθείτε σε δεύτερο δωρεάν τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου προς επιβεβαίωση του πρώτου. Οι δομές αυτές θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους την Δευτέρα 12 Απριλίου.
  • Πατήστε εδώ για να δείτε τα σημεία μαζικών δειγματοληψιών από τις ΚΟΜΥ του ΕΟΔΥ όπου θα πραγματοποιούνται δωρεάν rapid test για όλους τους πολίτες.
  • Οδηγίες για την φροντίδα επιβεβαιωμένου κρούσματος στο σπίτι μπορείτε να βρείτε εδώ.
  • Επισημαίνεται πως η απόρριψη των προϊόντων των οικιακών αυτοδιαγνωστικών τεστ γίνεται με προσοχή στα οικιακά απορρίμματα σύμφωνα με τα διεθνή υγειονομικά πρωτόκολλα.
  • Σχολική κάρτα για COVID-19

    Εάν είστε γονέας/κηδεμόνας μαθητή ή ενήλικος μαθητής, μπορείτε εδώ να δηλώσετε θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα self-test και να εκδώσετε τη Σχολική κάρτα για COVID-19:

    Μπορείτε εναλλακτικά να τυπώσετε, να συμπληρώσετε και να υπογράψετε μόνοι σας το έγγραφο εδώ.

    Πώς θα γίνεται η απόρριψη των υλικών μετά τη διενέργεια των self-test;

    Αν το τεστ είναι αρνητικό: Απορρίπτεται στον κοινό κάδο απορριμμάτων.

    Αν το τεστ είναι θετικό: Απορρίπτεται επίσης στον κοινό κάδο απορριμμάτων, αλλά μέσα σε δυο σακούλες καλά κλεισμένες.

    Τα απόβλητα των self–test δεν τοποθετούνται στους ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ και δεν απορρίπτονται στις αποχετεύσεις.

    Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

    9) Τι γίνεται επί θετικού αποτελέσματος self-test;

    Εφόσον το τεστ βγει θετικό, οι πολίτες θα πρέπει να εκδώσουν σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος (μαθητές) ή δήλωση θετικού αποτελέσματος (εκπαιδευτικοί, μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων) και να προβούν σε δεύτερο επαναληπτικό τεστ εντός 24 ωρών, είτε σε κάποια από τις σταθερές δημόσιες δομές που προτείνονται, είτε ιδιωτικά, εφόσον το επιθυμούν με δικά τους έξοδα. Στην περίπτωση κατά την οποία ο επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Στην περίπτωση κατά την οποία ο επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, το διοικητικό και το λοιπό προσωπικό επιστρέφουν στη σχολική μονάδα, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.

    10) Πού μπορούν οι πολίτες να κάνουν το δεύτερο επαναληπτικό τεστ;

    Οι λίστες που θα βρείτε εδώ για Κυριακέςκαι εδώ για τις υπόλοιπες μέρεςπαραπέμπουν στα σταθερά σημεία που θα λειτουργούν πρωινές ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή και την Κυριακή. Εκεί αναγράφονται επίσης οι ώρες λειτουργίας του κάθε σημείου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της σχετικής βεβαίωσης από την ιστοσελίδα self-testing.gov.gr. Η δυνατότητα για επαναληπτικό έλεγχο στις δημόσιες αυτές δομές ξεκινά την Δευτέρα, 12/4.

ΓΡΑΜΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

 

Η πενταψήφια δημόσια και δωρεάν Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης10306 τέθηκε σε λειτουργία το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 με αρχικό σκοπό την εύκολη πρόσβαση των πολιτών που κατοικούν όλη την επικράτεια της Ελλάδας σε Ειδικούς Ψυχικής Υγείας και την τηλεφωνική υποστήριξή τους, για τις πολυδιάστατες επιπτώσεις της πανδημίας τουCovid-19, κατά την περίοδο της πρώτης καραντίνας.

Παράλληλα με την καινούργια πραγματικότητα στην οποία βρεθήκαμε όλοι, με βαθιές ανατροπές στην καθημερινότητα και τον ρυθμό της ζωής μας, αναδείχθηκαν νέες ανάγκες στον ελληνικό πληθυσμό, στα παιδιά και στους γονείς, οι οποίοι ήρθαν αντιμέτωποι με νέα καθημερινότητα.

Η Γραμμή συστήθηκε με πρωτοβουλία της  Α΄ Ψυχιατρικής Πανεπιστημιακής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό  Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το Χαμόγελο του Παιδιού και την Ομοσπονδία Φορέων Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης και Ψυχικής Υγείας «ΑΡΓΩ».

Το πρόγραμμα συνέχισε τη λειτουργία του απευθυνόμενο σε ποικίλες ανάγκες στήριξης πια, με την χρηματοδότηση του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», από τον Δεκέμβριο 2020, με την επιστημονική εποπτεία  της Α΄Ψυχιατρικής Κλινικής και την λειτουργική εποπτεία της Ομοσπονδίας «ΑΡΓΩ».

Καλώντας στην τηλεφωνική γραμμή 10306, οι πολίτες μπορούν να επιλέξουν:

Επιλογή 1: Για ψυχολογική βοήθεια

Επιλογή 2: Για κοινωνικά θέματα

Επιλογή 3: Για θέματα που αφορούν σε παιδιά και εφήβους

Σε κάθε επιλογή απαντάει ξεχωριστή ομάδα ειδικών, κατάλληλων για το αντίστοιχο αίτημα.

Η επιλογή 3 που αφορά γονείς, παιδιά και εφήβους και εκπαιδευτικούς,  στελεχώνεται από Παιδοψυχίατρους, Παιδοψυχολόγους και Κοινωνική Λειτουργό.

 

Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη για θέματα που αφορούν Παιδιά και Εφήβους

Α.Από  τη Γραμμή, προσφέρονται ανώνυμα υπηρεσίες συμβουλευτικής, υποστήριξης και καθοδήγησης για κάθε προβληματισμό που απασχολεί τους γονείς,  μικρά παιδιά, εφήβους και εκπαιδευτικούς, σχετικό με την ψυχική υγεία και τη συμπεριφορά των παιδιών και των εφήβων, είτε σχετίζονταν με τις συνθήκες απομόνωσης, είτε όχι.

Β.Πρόγραμμα θεραπευτικών συνεδριών με γονείς.Στην εξέλιξη της λειτουργίας της Γραμμής, επιχειρείται γενίκευση της δράσης της στην Πρωτοβάθμια φροντίδα Ψυχικής Υγείας, η οποία στοχεύει να καλύψει πρώιμες ανάγκες διαχείρισης εσωτερικευμένων ή εξωτερικευμένων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας (Δημοτικό), μέσω της οργανωμένης θεραπευτικής παρέμβασης στους γονείςτους.

Συγκεκριμένα, έχουν σχεδιαστεί και προσφέρονται  δωρεάν 10 τηλεφωνικές ή μέσωβιντεοκλήσηςθεραπευτικές συνεδρίες στους γονείς παιδιών, τα οποία παρουσιάζουν άγχος, φοβίες, διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, διαταραχές συμπεριφοράς, διαταραχές διαγωγής ή προβλήματα στη χρήση του διαδικτύου.

Διαδικασία επιλογής. Αφού ακούσει ο ειδικός ψυχικής υγείας το αίτημα του γονέα, θα ζητήσει από τον καλούντα την συναίνεσή του για να καταγράψει βασικά στοιχεία επικοινωνίας, ώστε να προγραμματιστούν τα επόμενα ραντεβού. Θα είναι εβδομαδιαία, ει δυνατόν σε σταθερή μέρα και ώρα, προσαρμοσμένη στο πρόγραμμα του καλούντα και τις δυνατότητες της Γραμμής.

Παρέμβαση. Πραγματοποιείται τηλεφωνικά ή  μέσω βιντεοκλήσης. Το πρώτο ραντεβού θα αφιερώνεται στη λήψη λεπτομερούς αναπτυξιακού ιστορικού και τα επόμενα στη δομημένη παρέμβαση υποστήριξης, κατάλληλης για το κύριο σύμπτωμα που παρουσιάζει το παιδί τους. Στην αρχή και το τέλος της παρέμβασης συμπληρώνονται ερωτηματολόγια από τους γονείς με στόχο την αξιολόγηση της παρεχόμενης υπηρεσίας.

 

Γ. Παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και σε εφήβους

Λόγω της ιδιαιτερότητας αυτών των ηλικιών και τις ξεχωριστές ανάγκες τους, η ομάδα μας παραμένει προς το παρόν στη διάθεση των γονέων  (ή των ιδίων αν πρόκειται για εφήβους) για την ανώνυμη κάλυψη και συμβουλευτική μέσω τηλεφωνικής κλήσης, ενώ σχεδιάζεται η εξ αποστάσεως θεραπευτική παρέμβαση και θα ενημερωθείτε σύντομα για αυτή.

Σας προτρέπουμε να αξιοποιήσετε αυτήν τη δωρεάν υπηρεσία ψυχοκοινωνικής παρέμβασης ή/και να προτρέψετε γονείς που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα παιδιά τους και δεν έχουν πρόσβαση σε παιδοψυχιατρικές υπηρεσίες να επικοινωνήσουν με την γραμμή και να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες της.

Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να γράψετε στο 10306pediaefivoi@gmail.com

 

Εκ μέρους της  Επιστημονικής και Συντονιστικής Ομάδας Έργου του «10306»

 

Ελένη Λαζαράτου

Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Α’ Ψυχιατρική Κλινική, ΕΚΠΑ

 

 

Απρίλιος ΄21- Άνοιξη και Πάσχα

Άνοιξη, η εποχή των λουλουδιών, των χρωμάτων και της χαρούμενης διάθεσης!!  Τα παιδάκια μας έστειλαν τις όμορφες δημιουργίες τους όπου άφησαν την φαντασία τους ελεύθερη. Μπράβο!

Ασχοληθήκαμε με τις εποχές, παρατηρήσαμε τις καιρικές αλλαγές και μάθαμε τους μήνες της άνοιξης. Τα πτηνά ήταν ένα θέμα που διαπραγματευτήκαμε και ιδιαίτερα  τα χελιδόνια και οι πελαργοί! Μάθαμε για το πως φτιάχνουν τις φωλιές τους, την τροφή τους και πολλά πολλά ακόμα! Τα αγαπημένα μας παιδάκια παρόλη την απόσταση συμμετείχαν ενεργά και με κέφι!

Και συνεχίζουμε με την άνοιξη, μαθαίνοντας τα έντομα! Μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά τους, διαβάσαμε παραμύθια και ακούσαμε σχετικά τραγουδάκια για όλα αυτά.  Πασχαλίτσες, πεταλούδες, μέλισσες και πολλά άλλα ζουζουνάκια αποτύπωσαν με φαντασία οι μικροί μας μαθητές!

Ξεκίνησαν και οι πασχαλινές κατασκευές! Τα παιδιά διακοσμήσαν ένα αβγό όπως ήθελαν σύμφωνα με την φαντασία τους και να τα καταπληκτικά αποτελέσματα!

Στο φετινό Πάσχα, εξ αποστάσεως, αξιοποιήσαμε το πλούσιο υλικό εξαίρετων συναδέλφων που το μοιράστηκαν, αλλά και δικό μας για να προσεγγίσουμε τη μεγάλη γιορτή της χριστιανοσύνης. Μιλήσαμε για την ιστορία του Πάσχα, την ζωή, τα θαύματα και τα πάθη του Ιησού. Επίσης αναφέραμε έθιμα από όλη την Ελλάδα, λύσαμε αινίγματα και παίξαμε πολλά παιχνίδια. Συμπληρώθηκαν φύλλα εργασίας, αλλά περισσότερο ασχοληθήκαμε με πασχαλινές κατασκευές: καλαθάκια και κάρτες κοτοπουλάκια όπου τα παιδιά γράψαν τις ευχές τους! Τα παιδάκια μας ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό και εδώ παραθέτουμε τις δημιουργίες τους!
Την τελευταία μέρα της τηλεκπαίδευσης δόθηκε η συνταγή και οδηγίες για τα παραδοσιακά «λαζαράκια»! Τα παιδάκια μας και οι μανούλες τους, μας έστειλαν τα εξαιρετικά αποτελέσματα!
Και του χρόνου με υγεία και καλή Ανάσταση! Καλή αντάμωση στο σχολειό μας!

Απόκριες, Σαρακοστή και 25η Μαρτίου 2021

Και ο χειμώνας τελειώνει κάπως έτσι, με πιγκουινάκια και ιγκλού που μας έστειλαν οι μικροί μας μαθητές!

 

Άργησαν οι Απόκριες φέτος αλλά όταν ήρθαν τα παιδάκια μας τις χάρηκαν! Μάσκες, δαχτυλοκουκλίτσες  και ζωγραφιές είχαν την τιμητική τους.

Αποκριών συνέχεια…. Τα παιδάκια μας με πολύ κέφι παρουσιάζουν τις κατασκευές τους και τις ζωγραφιές τους!!

Και φτάσαμε στην καθαρή Δευτέρα όπου τα παιδιά μας κατασκεύασαν χαρταετούς!

Είναι συγκινητική η προσπάθεια παιδιών και γονιών, μέσα από την οθόνη, να συμμετέχουν βιωματικά στη διδασκαλία μας και να τηρούν τα έθιμα και ιδού τα αποτελέσματα!! Τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο! Καλή Σαρακοστή με τις  κυρίες Σαρακοστές από τα παιδάκια μας!

Η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου πλησιάζει και μιλήσαμε στα παιδιά για ιστορικά γεγονότα καθώς και για τις  προσωπικότητες της ελληνικής επανάστασης! Με επιτυχία έγινε και  η τηλεγιορτούλα μας  με ποιηματάκια και τραγουδάκια!
Τα παιδάκια μας παρόλη την απόσταση, μας έστειλαν και τα έργα τους στεφάνια, σημαιάκια και τσαρούχια! Χρόνια πολλά και του χρόνου!
 

 

Έτσι τελείωσε και ο μήνας Μάρτιος με εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ευχόμαστε ολόψυχα να επιστρέψουμε γρήγορα στα σχολεία μας!

 

 

 

Χειμώνας και Φεβρουάριος 2021

 Το νηπιαγωγείο μας και φέτος συμμετείχε στην Παγκόσμια ημέρα παιχνιδιού την Τετάρτη 3/2/2021!! Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να φέρουν από το σπίτι τους το αγαπημένο τους παιχνίδι και να το παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους. Ακόμη παίξανε πολλά ομαδικά και μη παιχνίδια έξω αλλά και μέσα στην τάξη. Ήταν μια μέρα διασκέδασης και χαράς για τα παιδάκια μας!!
Οι χειμωνιάτικες δραστηριότητες συνεχίστηκαν. Πουλάκια του χειμώνα, αφού μάθαμε το τραγούδι «ένα σπουργιτάκι τόσο δα» πραγματοποιήσαμε και την ανάλογη κατασκευή. Τα ρούχα του χειμώνα ήταν επίσης ένα από τα θέματα μας! 
 
Και για μια ακόμη φορά μια καραντίνα ξεκίνησε και αρχίσαμε τα μαθήματα εξ αποστάσεως. Ευχαριστούμε πολύ τον Δήμο Γαλατσίου για την αναβάθμιση του Ίντερνετ που έκανε στο σχολείο μας και έτσι τώρα μπορούμε να έχουμε καλύτερη απόδοση στην τηλεκπαίδευση!
Ευχές με τις ζωγραφιές τους στείλαν τα παιδάκια της τάξης μας στην συμμαθήτρια τους που αρρώστησε! Περαστικά σου αγαπημένη μας φίλη!
Χιόνι, η χαρά των παιδιών!! Χιονάνθρωποι, χιονοπόλεμος και άλλα πολλά από τα αγαπημένα μας παιδάκια που το διασκέδασαν πραγματικά! ❄️☃️
Κι ακόμα κάποια θέματα που επεξεργαστήκαμε εξ αποστάσεως τον Φεβρουάριο ήταν η αμυγδαλιά, ο χειμώνας, τα ζώα των πόλων και πολλά άλλα! Τα παιδάκια μας έστειλαν τις κατασκευές τους. 
Κάπως έτσι τελειώνει και ο Φεβρουάριος και η ευχή όλων μας είναι να βρεθούμε γρήγορα στην αγκαλιά του σχολείου μας!!

Εγγραφές για το σχολικό έτος 2021-22

 Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για τα Νήπια – Προνήπια , σχολικού έτους  2021-22  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου, μέσω της πλατφόρμας  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

         Νήπια :  Όσα γεννήθηκαν το έτος 2016

   Προνήπια : Όσα γεννήθηκαν το έτος 2017 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

        Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:

1)Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια

2)ΑΔΥΜ (ατομικό δελτίο υγείας μαθητή συμπληρωμένο από τον παιδίατρο)

3)Λογαριασμός  ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή Εκκαθαριστικό Εφορίας από τα οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας νηπίου

– Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: πιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού :  1 – 20  Μαρτίου   :

ώρες: 11:30 –13:30        στα         Τηλέφωνα  2102917293   –   2102138132

Email: mail@4nip-galats.att.sch.gr,   –   mail@15nip-galats.att.sch.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήσηκωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησήςτου.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Αναλυτικά, οι οδηγίες για τους γονείς