Υποδεχθήκαμε τον Μάιο, τον τελευταίο μήνα της
άνοιξης και οι δημιουργίες της τάξης μας
συνεχίστηκαν.
Όπως και όλους τους υπόλοιπους μήνες έτσι και
αυτόν τον μήνα ασχοληθήκαμε τόσο με γράμματα
όσο και αριθμούς.

Ο Μάιος είχε μία πολύ σημαντική παγκόσμια
ημέρα, αυτή της μητέρας όπου μιλήσαμε με τα
παιδιά και φτιάξαμε όμορφα δωράκια για τις
μαμάδες.

Επίσης, άλλη μια παγκόσμια ημέρα ήταν η ημέρα της οικογένειας κατά την
οποία συζητήσαμε με τα παιδιά εξίσου.

Γνωρίσαμε τον κύκλο ζωής της μέλισσας και τα
στάδια εξέλιξης των δεινοσαύρων. Μέσα από
όμορφες δημιουργίες τα παιδιά κατανόησαν όλες
αυτές τις αλλαγές στη ζωή των ζώων.

Μιλήσαμε για τα ανοιξιάτικα φρούτα και τα
ζωγραφίσαμε.

Με την Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου μας
κυρία Ζ.Π, τα παιδιά ζωγράφισαν και εξήγησαν
λόγους για τα οποία είναι περήφανα για τον
εαυτό τους.

Επίσης, τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη μετάβασή
τους από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο
ώστε να είναι λιγάκι πιο προετοιμασμένα.

Την ώρα των αγγλικών με την κυρία Γ.Χ, τα παιδιά
έμαθαν και ζωγράφισαν τα ζωάκια στα αγγλικά.

Η εκπαιδευτική δράση του μήνα μας αφορούσε τα
ζυμαρικά. Τα παιδιά έφτιαξαν τα δικά τους
μακαρόνια και το ευχαριστήθηκαν πολύ καθώς
ήταν μία πολύ όμορφη και δημιουργική
διαδικασία.

Αυτόν τον μήνα ολοκληρώθηκε η δράση του
τιμώμενου προσώπου με την κυρία Ν.Μ., μαμά του Τ.Θ. και την κυρία K.M, μαμά της
Α.Α. Μας έφεραν αγαπημένα αντικείμενα και μας
τα παρουσίασαν μαζί.

Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τον ΚΟΚ, είδαν τις
πιο σημαντικές πινακίδες και έμαθαν για τους
κανόνες και την προσοχή που πρέπει να δίνουμε
όταν κυκλοφορούμε έξω.

Τα παιδιά ζωγράφισαν εκτός από πολλές
ανοιξιάτικες κατασκευές και καλοκαιρινές αφού
σύντομα έρχεται το καλοκαίρι.

