No 1 εργαστήρι – εγώ κι οι συμμαθητές μου
Ολοκληρώθηκε το 1ο εργαστήρι δεξιοτήτων με τίτλο:
«Εγώ κι οι συμμαθητές μου»
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος
Στόχοι της θεματικής ενότητας ήταν:
- να ανακαλύψουν τα νήπια τον εαυτό τους και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους,
- να αποδεχτούν την εμφάνισή τους και τη διαφορετικότητά τους,
- να αντιληφθούν το θεσμό της οικογένειας,
- να γνωρίσουν το σχολείο, την τάξη και τους συμμαθητές τους,
- να αναπτύξουν υγιείς σχέσεις μεταξύ τους,
- να συνεργαστούν με τα μέλη της ομάδας,
- να σέβονται τις απόψεις τους, να επικοινωνούν,
- να αναγνωρίζουν και να επιλύουν προβλήματα, να θέτουν προτεραιότητες,
- να αποκτήσουν θετικές στάσεις ζωής,
- να ενισχυθεί η αυτονομία τους.
Παράσταση θεάτρου σκιών
Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου τα παιδιά των 4ου και 2ου νηπιαγωγείων Ελασσόνας και των πρώτων τάξεων του 2ου Δημοτικού παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολικού μας συγκροτήματος την παράσταση θεάτρου σκιών “Ο Καραγκιόζης και το δέντρο της αγάπης”.
Εξαιρετικός, όπως πάντα ο Κοσμάς Παναγιώκας μας επισκέφθηκε και φέτος σκορπίζοντας γέλιο στα παιδιά με τις φιγούρες και το ταλέντο του.
Τι είναι δημοκρατία;
Δημοκρατία – δύσκολη έννοια να την αντιληφθεί ένα νήπιο. Περιλαμβάνει την έννοια του ελεύθερου, της αναγνώρισης του άλλου, των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων του και των κανόνων που διέπουν μια κοινωνία.
Ο καλύτερος τρόπος για την κατανόησή της, είναι η ενεργητική συμμετοχή των παιδιών στην πιο δημοκρατική διαδικασία! Τις
ΕΚΛΟΓΕΣ
Έτσι αποφασίσαμε κι εμείς, να εκλέξουμε πρόεδρο στην τάξη μας. Υποψήφιος μπορούσε να είναι όποιος επιθυμούσε – 7 υποψηφιότητες στα 17 μέλη-. Τυπώθηκαν τα ψηφοδέλτια, στήθηκε η κάλπη, τοποθετήθηκε το παραβάν και ορίστηκε η εφορευτική επιτροπή που φρόντισε για τη διεξαγωγή των εκλογών και την καταμέτρηση των ψήφων. Έτσι λειτουργεί η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Παραλαβή εξοπλισμού
Ημέρα γονέα
Η ημέρα γονέα είναι η νέα δράση που εντάσσεται στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου μας. Ένας γονέας κάθε εβδομάδα επισκέπτεται το σχολείο και μας παρουσιάζει τον εαυτό του. Στόχος της είναι:
α) η ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας με τους γονείς,
β) η ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας
γ) η ενίσχυση της γονεϊκής εμπλοκής, η συμμετοχή τους στις σχολικές δραστηριότητες κι η εθελοντική προσφορά.
Πολύ όμορφη η πρώτη εμπειρία! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα παλιά παιχνίδια που μας παρουσίασε η κ. Γιάννα!























