5. Σχέσεις σχολείου – οικογένεια

Το Νηπιαγωγείο φρόντισε για τη δημιουργία κλίματος συνεργασίας, αλληλοεκτίμησης και αλληλοκατανόησης με τους γονείς/κηδεμόνες και συνεργάστηκε με τους γονείς/κηδεμόνες για την αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών/-τριών.

Συγκεκριμένα, οργάνωσε και εφάρμοσε τις παρακάτω ενέργειες και διαδικασίες για:

  • τη συστηματική επικοινωνία με όλους τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/-τριών και την ενημέρωσή τους σχετικά με τις δραστηριότητες του σχολείου και την ενημέρωσή τους σχετικά με την πρόοδο ή τις ανάγκες των παιδιών τους. Συγκεκριμένα:
    • Μηνιαία ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών/-τριών

Ώρες ενημέρωσης γονέων.

 

  • Ενημέρωση για τις δράσεις και τις δραστηριότητες της σχολικής μονάδας στο ιστολόγιο και με ηλεκτρονικά μηνύματα

https://blogs.sch.gr/4nipagpar/

  • Χρήση padlet

Το padlet μας.

  • Ερωτηματολόγια για το ετήσιο σχέδιο δράσης και το ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

  • την ενεργή συμμετοχή των γονέων/κηδεμόνων σε δραστηριότητες και πρωτοβουλίες που ανέλαβε το Νηπιαγωγείο (πολιτιστικές – κοινωνικές εκδηλώσεις, ενημερωτικές συναντήσεις κ.ά.).

1) Συνεργασία για την κοπή της βασιλόπιτας στο χώρο του σχολείου

 

 

2) Συνεργασία σε εκπαιδευτική επίσκεψη, όπου ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, πρόσφερε τη διαδραστική θεατρική παράσταση« Λύκος Ζαχαρίας – Ένα Αστέρι Γεννιέται »,από την θεατρική ομάδα «Ανεμόμυλοι».

3) Συνεργασία με τους γονείς για προσφορά αγαθών στο Ίδρυμα Έπακμος

https://blogs.sch.gr/4nipagpar/page/3/#prettyPhoto[1432]/22/

https://blogs.sch.gr/4nipagpar/page/3/

 

  • την εμπλοκή των γονέων στη μάθηση των παιδιών τους. Συγκεκριμένα:

1) Στα εργαστήρια δεξιοτήτων, με τίτλο «Ξεναγοί στην πόλη», έστειλαν φωτογραφίες από περίπατο με τα παιδιά τους από σημεία ενδιαφέροντος που επέλεξαν.

 

2) Στη διερεύνηση Δεινόσαυροι, έστειλαν το πληροφοριακό υλικό που έψαξαν οι μαθητές/-τριες στο σπίτι τους.

3) Στην αξιολόγηση του προγράμματος e-twinning, με τίτλο: Feelingtheart

  • την ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και την επιμόρφωση γονέων/κηδεμόνων για την ενίσχυση του ρόλου τους.