Πολλά συγχαρητήρια στην ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΡΩΝΑΚΗ και στον ΣΤΑΘΗ ΠΙΤΣΑ, που διακρίθηκαν σε διαγωνισμό συγγραφής δοκιμίου για μαθητές της Α λυκείου, τον οποίο διοργάνωσε η Αναγνωστική Εταιρεία Κέρκυρας.
Το θέμα του διαγωνισμού ήταν «Περιδιαβαίνοντας την πόλη μας εντοπίστε δύο σημεία που να δικαιολογούν την ένταξή της στην UNESCO. Αφού αναφερθείτε στην ιστορικότητά τους να κάνετε τις δικές σας προτάσεις προς την πολιτεία και τους πολίτες για την επάξια παραμονή μας στον κατάλογο Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO».













