Ανακοίνωση σχετικά με τα βιβλία

Ξεκινάει η σχολική χρονιά 2011-2012 και αρκετά από τα βιβλία πρόκειται να καθυστερήσουν.
Μάθημα χωρίς βιβλία είναι δύσκολο να γίνει, πρέπει επομένως να βρεθούν τρόποι ώστε να μπορεί να γίνει το μάθημα.
Το σχολείο θα μοιράσει στους μαθητές τα βιβλία που έχουν έρθει. Με κλήρωση θα μοιρασθούν κι όσα βιβλία υπάρχουν στην αποθήκη του σχολείου από προηγούμενα χρόνια, τα οποία όμως δυστυχώς δεν επαρκούν για όλους.
Στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://digitalschool.minedu.gov.gr/ μπορείτε να βρείτε όλα τα βιβλία σε ψηφιακή μορφή. Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, θα μοιραστεί στους μαθητές ψηφιακός δίσκος (DVD) με τα βιβλία σε ψηφιακή μορφή (pdf).
Βέβαια υπάρχει και η πολύ γνωστή μέθοδος του δανεισμού βιβλίων από παλιούς μαθητές που δεν τα δεν χρειάζονται. Και μία τελευταία λύση είναι να βγουν φωτοτυπίες των πρώτων κεφαλαίων των βιβλίων που δεν υπάρχουν για όσους μαθητές χρειαστεί.

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.