Πραγματοποιήθηκε από 05/04/2022 έως 07/04/2022 ,τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή , στα πλαίσια της εκπαιδευτικής δράσης BIOSTEM, στην Πάτρα για τους μαθητές του τμήματος Γ2.
Οι μαθητές επισκέφθηκαν το Εργαστήριο Φαρμακογονιδιωματικής & Εξατομικευμένης Θεραπείας του Τμήματος Φαρμακευτικής όπου συμμετείχαν σε πειραματική διαδικασία.
Επίσης επισκεφθήκαν το Μουσείο Επιστημών & Τεχνολογίας, τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της αρχαίας Ολυμπίας καθώς και την πόλη της Ναυπάκτου.
Θερμές ευχαριστίες στην Κα Σταυρούλα Σιαμόγλου, υποψήφια Διδάκτορα του τμήματος Φαρμακευτικής , για την εξαιρετική υποδοχή και ενημέρωση των μαθητών μας!
























