Οι μαθητές των Α1 και Α2 τμημάτων του σχολείου μας στα πλαίσια του προγράμματος της «Βουλής των Εφήβων» πραγματοποίησαν διαδικτυακή συνάντηση με τους μαθητές της Α΄ τάξης του λυκείου Αταλάντης οι οποίοι επίσης συμμετέχουν στη «Βουλή των Εφήβων» με σκοπό την παρουσίαση της τοπικής ιστορίας και του πολιτισμού της περιοχής τους. Στη συνέχεια έγινε εκτεταμένη συζήτηση πάνω σε θέματα δημοκρατίας.
Οι μαθητές αντάλλαξαν απόψεις για τη δράση του ενεργού πολίτη και τη συμμετοχή των νέων στα κοινά.
Έδωσαν υπόσχεση για συνάντηση δια ζώσης μετά τις διακοπές του Πάσχα.













