Διαδικτυακή συνάντηση με μαθητές άλλου σχολείου στα πλαίσια του προγράμματος της «Βουλής των Εφήβων»

1Οι μαθητές των Α1 και Α2 τμημάτων του σχολείου μας στα πλαίσια του προγράμματος  της «Βουλής των Εφήβων» πραγματοποίησαν  διαδικτυακή συνάντηση με τους μαθητές της Α΄ τάξης του λυκείου Αταλάντης οι οποίοι επίσης συμμετέχουν στη «Βουλή των Εφήβων» με σκοπό την παρουσίαση της τοπικής ιστορίας και του πολιτισμού της περιοχής τους. Στη συνέχεια έγινε εκτεταμένη συζήτηση πάνω σε  θέματα δημοκρατίας.

Οι μαθητές αντάλλαξαν απόψεις για τη δράση του ενεργού πολίτη και τη συμμετοχή των νέων στα κοινά.

Έδωσαν υπόσχεση για συνάντηση δια ζώσης μετά τις διακοπές του Πάσχα.

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις, Εκδηλώσεις, Τάξη Α. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.