Την Τρίτη 23/02/21 πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως ενημέρωση των μαθητών της Γ’ Τάξης του Λυκείου μας σχετικά με τη Συμπλήρωση του Μηχανογραφικού και τις αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, από το ΚΕΣΥ Κέρκυρας και συγκεκριμένα από τους κυρίους Σπύρο Μικρούλη & Σπύρο Τρικαλιώτη.













