Ενημέρωση των μαθητών της Γ΄ τάξης για τεχνικές χαλάρωσης για έλεγχο και πρόληψη του στρες

Την Δευτέρα 17/2/2020 και την Παρασκευή 21/2/2020 επισκέφθηκε το σχολείο μας η κα Δημοπούλου Μαρία για την ενημέρωση των μαθητών της Γ’ τάξης στο πλαίσιο Αγωγής Υγείας σε Εθνικό επίπεδο από Μονάδες Υγείας αρμοδιότητας 6ης Υ.Πε. για το σχολικό έτος 2019-2020.

Συγκεκριμένα οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες (μία για κάθε ημέρα) και ενημερώθηκαν στο πλαίσιο του θεματικού άξονα ΣΤ3 Τεχνικές χαλάρωσης για την πρόληψη και τον έλεγχο του στρες.

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Δημοπούλου για τις εποικοδομητικές επισκέψεις της.

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις, Εκδηλώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.