Επίσκεψη στο Γενικό Χημείο του Κράτους

 

 

Oι μαθητές του  τμήματος  Θετικών Σπουδών της  Γ΄τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκε το Γενικό Χημείο του Κράτους όπου ξεναγήθηκε  από τους υπεύθυνους και ενημερώθηκε για την λειτουργία του.

Θερμές ευχαριστίες στην προϊστάμενη το Γενικού Χημείου Κα Σταυρακάκη καθώς και την κα Σπυριδάκη για την ευγενική υποδοχή!

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις, Τάξη Γ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.