Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020 επισκέφθηκε το σχολείο μας η κα Αικατερίνη Βαλσάμη στο πλαίσιο προγράμματος του Υπουργείου Υγείας για την ενημέρωση μαθητών της Α και Β τάξης σχετικά με την σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία. Ενημερώθηκαν τμήματα και των δύο τάξεων ενώ η επίσκεψη θα επαναληφθεί την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου ώστε να ενημερωθούν και τα υπόλοιπα τμήματα.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Βαλσάμη για την εποικοδομητική συζήτηση που έκανε με τους μαθητές μας.













