Την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου το σχολείο μας γιόρτασε την 6η Πανελλήνια Ημέρα & Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2019 στις εγκαταστάσεις του ΕΑΚ. Οι μαθητές χόρεψαν, έπαιζαν μπάσκετ , βόλεϋ , ποδόσφαιρο, σκάκι και συμμετείχαν σε πεζοπορία στο άλσος του Μον Ρεπό. Ήταν μια χαρούμενη και δημιουργική ημέρα που απόλαυσαν τόσο οι μαθητές όσο και οι συνοδοί καθηγητές !


























