Επίσκεψη στο μουσείο Ι. Καποδίστρια

Την Πέμπτη, 4 Απριλίου,οι μαθητές του Α3 και Β3 του σχολείου μας επισκέφθηκαν το χώρο του Μουσείου Καποδίστρια. Ο πλούτος των εκθεμάτων και η ενδιαφέρουσα παρουσίαση ενθουσίασαν τους μαθητές και τους συνοδούς καθηγητές.

Ευχαριστούμε θερμά τις δύο ξεναγούς και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο ενδιαφέρον έργο τους.

 

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.