Την Τρίτη 12/3/2019 μαθητές της Γ ΄ τάξης του σχολείου μας, επισκέφθηκαν το τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Οι μαθητές επίσης ξεναγήθηκαν στις αίθουσες διδασκαλίας και ενημερώθηκαν, σε ότι αφορά το συγκεκριμένο τμήμα, από τον Αναπληρωτή καθηγητή του τμήματος κ. Μάγκο Εμμανουήλ. Επισκέφθηκαν, είσης, το εργαστήριο Βιοπληροφορικής και Ανθρώπινης Ηλεκτροφυσιολογίας, όπου τους ενημέρωσε η κ. Αβραμούλη Αντιγόνη.
Ευχαριστούμε θερμά για ενημέρωση τους δύο ομιλητές.













