Οι βιωματικές εκπαιδευτικές δράσεις έχουν ιδιαίτερη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι μαθητές μαθαίνουν διασκεδάζοντας και χαίρονται το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους.
Τα πρωτάκια μας στη δράση αυτή, παρακολούθησαν τη διαδικασία με την οποία το σιτάρι γίνεται αλεύρι και στη συνέχεια ψωμί για το τραπέζι μας!
Ζύμωσαν το δικό τους ψωμί. Οι μητέρες κ. Τζοβάνου και κ. Πλαστουργού έψησαν υποδειγματικά τα ψωμάκια των παιδιών και τις ευχαριστούμε γι΄αυτό.
Όλοι δοκιμάσαμε τα ψωμάκια μας και είχαμε διπλή χαρά, για τη δημιουργία και για το αποτέλεσμα!
οι εκπαιδευτικοί της τάξης
Ελευθερία Μπέτικα
Κλητία Τσιγαρίδα





Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.