Ολοκλήρωση εκδήλωσης με ομιλητή τον ψυχίατρο κ.Καραγιάννη

Ιαν 201931

Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας, συνεχίζοντας τις προσπάθειες για ένα Σχολείο ανοικτό στην Κοινωνία, διοργάνωσε την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019, μία ομιλία από τον κ. Καραγιάννη Δημήτρη, καταξιωμένο ψυχίατρο, με εξειδίκευση στη συμβουλευτική ζεύγους-οικογένειας, εκπαιδευτικό και συγγραφέα για γονείς με τίτλο:

Γονείς και παιδιά μαζί:

Μια απολαυστική σχέση ζωής

Ο  κ. Καραγιάννης  απευθύνθηκε σε ένα ευρύ ακροατήριο γονέων, εκπαιδευτικών και φίλων του Σχολείου μας. Στην ομιλία του αναφέρθηκε στους δεσμούς αγάπης και τους ρόλους που αναπτύσσονται  στην οικογένεια και που ορίζουν την ζωή των μελών της. Αναφέρθηκε ακόμη στην ανατροφή των παιδιών που γίνεται με μη λεκτικούς –βιωματικούς τρόπους  και καθορίζεται από την στάση στη ζωή των γονέων. Διατυπώθηκαν προτάσεις ζωής στις οποίες η επιστημονική γνώση και εμπειρία μεταφράστηκε σε φροντίδα και νοιάξιμο για τον άνθρωπο.

Στην ομιλία του ήταν φανερή η αισιοδοξία για την αναζήτηση των καλών υλικών από τα οποία είμαστε όλοι πλασμένοι.  Η θετική στάση του «ποτέ δεν είναι αργά για να αναλάβουμε την ευθύνη του εαυτού μας και να αλλάξουμε τη ζωή μας!»  Δόθηκαν πολλές απαντήσεις στις  κοινές μας  ανησυχίες και ειδικά στην ερώτηση που ταλανίζει όλους τους γονείς: Άραγε μεγαλώνουμε σωστά τα παιδιά μας;

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων