Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού_Κέντρο Πολιτισμού Στ. Νιάρχος

Οκτ 201822

Ομάδα μαθητών του Σχολείου μας συμμετείχε στη δράση “Let’s code, girls ‘n’ boys!!!” που έγινε αυτό το Σαββατοκύριακο στο Κέντρο Πολιτισμού Στ.Νιάρχος στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού. Οι μαθητές/τριες του Σχολείου μας συμμετείχαν σε 12ωρο σεμινάριο Προγραμματισμού.
Η εκδήλωση “Let’s code, girls ‘n’ boys!!!” διοργανώθηκε από το Τμήμα Καινοτομίας και Βέλτιστων Πρακτικών του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης στο πλαίσιο της Εθνικής Συμμαχίας για τις Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση και εντάσσεται στις δράσεις της Ευρωπαϊκής εβδομάδας κώδικα (EU Code Week).

 

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων