Η άνοιξη σε νότες, ολοκλήρωση μουσικής εκδήλωσης

Μάι 201814

 Ανακοίνωση

 Επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε τους γονείς των μαθητών μας, για τη συνεχή υποστήριξή τους στις δράσεις του Σχολείου μας  και συγκεκριμένα για  τη στήριξη της  μουσικής εκδήλωσης, «Η Άνοιξη σε νότες» και την ενίσχυση του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ.

Ευχαριστούμε επίσης τον Δήμαρχο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης ,κ. Γρ. Κωσταντέλλο, την κ. Δώρα Τριάντη, πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. την κ. Ν. Σφήκα, Δημοτική Σύμβουλο και τον κ. Π. Τσοροτιώτη εκπρόσωπο του Πολιτιστικού τμήματος του Δήμου μας, που με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωσή μας.

Την Παρασκευή 11/05/2018 η κ. Ρίτα Πικρού- Μωραϊτάκη, μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΠΙΔΑΣ, ήρθε στο Σχολείο μας και παρέλαβε από τους μαθητές μας,  την επιταγή των 1.000€ που συγκεντρώσαμε και μας ευχαρίστησε για την δράση μας.

Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώθηκε μια διαδικασία που  έκανε πράξη  ολόκληρη η σχολική κοινότητα, και κυρίως οι μαθητές μας μεταφέροντας ένα μήνυμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης προς τους συνομηλίκους τους που το έχουν ανάγκη.

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων