“Υιοθεσία ” Α τάξης

Νοέ 20223

Την  Τετάρτη 2 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η  “υιοθεσία” των παιδιών της  Α΄τάξης από τα παιδιά της Στ τάξης.

Με μεγάλη χαρά οι μαθητές που ετοιμάζονται να φύγουν από το Δημοτικό, υποδέχονται τα πρωτάκια, που μόλις ήρθαν . Γίνονται οι «μέντορές» τους, αναλαμβάνουν να τα ξεναγήσουν στο σχολείο, να τους μιλήσουν για τους χώρους του και να τους υποδείξουν θετικές συμπεριφορές .

Στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία  σχέσεων  φιλίας ανάμεσα σε μικρούς και μεγάλους μαθητές. Παράλληλα οι μικροί μας, αναπτύσσουν αισθήματα ασφάλειας για την καθημερινότητά τους στο σχολικό χώρο και οι  μεγάλοι  μαθητές αποκτούν υπευθυνότητα μέσα από τη σχέση αυτή.

Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής

Ζήρου Δώρα

Οι εκπαιδευτικοί Α & Στ τάξης

Μπέτικα Ελευθερια      Τσιγαρίδα Κλητία

Ζαχαράκη Σοφία            Σκέλλας Αντώνης

20221102 090725 1 20221102 091426 1 20221102 091527 1

 

 

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων