Επιτέλους οι πόρτες της αίθουσας εκδηλώσεων του Σχολείου μας, άνοιξαν ξανά!
Οι γονείς των μαθητών μας με συγκίνηση παρακολούθησαν την παράσταση της Δ΄Τάξης που μας υπενθύμισε τα συνταρακτικά γεγονότα της γερμανικής κατοχής μέσα από τα παιδικά μάτια.
Ας ευχηθούμε για μια ακόμη φορά:Πάντα ελεύθεροι!
Τη μουσική της παράστασης επιμελήθηκε η κ. Νίκη Πισπίνη και τη θεατρική επιμέλεια είχε η κ. Βέρα Θεοδωροπούλου.
οι εκπαιδευτικοί της Δ Τάξης
Καμενίδου Ελένη
Χλαμπουτάκη Μαρία




Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.