Η ομάδα Ρομποτικής του Σχολείου μας στο Υπουργείο Ενέργειας

Μαρ 20224
Σήμερα η ομάδα Ρομποτικής του Σχολείου μας “The Inventors” επισκέφθηκε το Υπουργείο Ενέργειας και παρουσίασε στον Υπουργό κ.Σκρέκα και στον Υφυπουργό κ.Αμυρά το φετινό της πρότζεκτ που έχει ως θέμα του τη βελτίωση των μεταφορών μέσω της κυκλικής οικονομίας. Ευχαριστούμε τον κ.Υπουργο για τη φιλοξενία αλλά κυρίως για τις χρήσιμες συμβουλές του. Επίσης, ευχαριστούμε τον Δήμαρχο ΒΒΒ κ. Κωνσταντέλλο Γρ. που συνόδευσε την ομάδα μας σε αυτή την επίσκεψη, υποστηρίζοντας με θέρμη κάθε προσπάθεια που γίνεται στο σχολείο μας. Ευχαριστούμε επίσης την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής κα. Τριάντη Δ. που και αυτή είναι δίπλα μας κάθε στιγμή.
Ενέργειας 1Ενέργειας 3Ενέργειας 2Ενέργειας 4

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων