Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι διαδικασία που, κατά την άποψή μας, πρέπει να συνεχίζεται «δια βίου».
Η ενδοσχολική επιμόρφωση αποτελεί μια πρόκληση καθώς μπορεί να είναι αμφίδρομη, να άπτεται των ενδιαφερόντων των εκπαιδευτικών και να συμμετέχουν σε αυτή πρόσωπα εμπλεκόμενα στην εκπαιδευτική ή διοικητική δράση του σχολείου.
Στο πλαίσιο αυτό, την Πέμπτη 20/01/2021, 13:30-15:30, οργανώθηκαν για τους εκπαιδευτικούς, βιωματικά εργαστήρια με δράσεις που θα αξιοποιηθούν στη διδασκαλία.
Τα βιωματικά εργαστήρια με θέμα την αειφορία και το περιβάλλον πραγματοποίησε ο ΣΕΕ για την αειφορία του 5ου ΠΕΚΕΣ, κ. Αχιλλέας Μανδρίκας.
Τον ευχαριστούμε γι΄αυτό καθώς και για το υλικό που διέθεσε στους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας!
Από τη Δ/νση του Σχολείου


Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.