Την Τετάρτη 15/12/2021 η Γ τάξη επισκέφτηκε το Μουσείο Πειραμάτων και παρακολούθησε το πρόγραμμα: “Νερό: Μια σταγόνα διηγείται…”
Τα παιδιά έμαθαν από τι αποτελείται το νερό, καθώς και γιατί δεν πρέπει να το σπαταλάμε. Δραματοποίησαν τον πάγο, τη θάλασσα, το ποτάμι, τη βροχή και έμαθαν τις ομοιότητες και τις διαφορές του νερού στις διάφορες μορφές του.
‘Εκαναν μαγικά πειράματα με το νερό και το είδαν να ανάβει και όχι να σβήνει τη φωτιά, να βάφει και όχι να καθαρίζει! Μια ματιά στο μικροσκόπιο τους έδειξε πόσοι μικροοργανισμοί ζουν σε μία μόνο σταγόνα νερού. Μετά από όσα είδαν, δε μπορούσαν παρά να υποσχεθούν πως…
“Τόσο σπουδαίο είν΄το νερό, που ούτε σταγόνα δε σπαταλώ!”
Οι εκπαιδευτικοί της τάξης:
Ελένη Καμενίδου
Μαρία Χλαμπουτάκη



Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.