“Νερό: Μια σταγόνα διηγείται…”

Δεκ 202115

Την Τετάρτη 15/12/2021 η Γ τάξη επισκέφτηκε το Μουσείο Πειραμάτων και παρακολούθησε το πρόγραμμα: “Νερό: Μια σταγόνα διηγείται…”

Τα παιδιά έμαθαν από τι αποτελείται το νερό, καθώς και γιατί δεν πρέπει να το σπαταλάμε.  Δραματοποίησαν τον πάγο, τη θάλασσα, το ποτάμι, τη βροχή και έμαθαν τις ομοιότητες και τις διαφορές του νερού στις διάφορες μορφές του.

‘Εκαναν μαγικά πειράματα με το νερό και το είδαν να ανάβει και όχι να σβήνει τη φωτιά, να βάφει και όχι να καθαρίζει! Μια ματιά στο μικροσκόπιο τους έδειξε πόσοι μικροοργανισμοί ζουν σε μία μόνο σταγόνα νερού. Μετά από όσα είδαν, δε μπορούσαν παρά να υποσχεθούν πως…

“Τόσο σπουδαίο είν΄το νερό, που ούτε σταγόνα δε σπαταλώ!”

Οι εκπαιδευτικοί της τάξης:

Ελένη Καμενίδου

Μαρία Χλαμπουτάκη

20211215 113951 20211215 115118 20211215 114149

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων