Επίσκεψη των μαθητών/τριών της Ε’τάξης στο Πλανητάριο

Νοέ 202130

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης του Σχολείου μας επισκέφτηκαν το Ίδρυμα Ευγενίδου και συμμετείχαν σε διαδραστικό πρόγραμμα με θέμα την Ενέργεια.  Με την ευκαιρία παρακολούθησαν και την προβολή του Πλανηταρίου για τους αστεροειδείς και τους κομήτεςIMG 20211130 122703 IMG 20211130 113232 IMG 20211130 113243 IMG 20211130 115349 IMG 20211130 105304 IMG 20211130 120119

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων