Κάτι διαφορετικό συμβαίνει κάθε Παρασκευή στο Σχολείο μας!!!
Οι εκπαιδευτικοί μας, με μουσική υπόκρουση, διαβάζουν λογοτεχνικά κείμενα για τους μαθητές μας .
Σήμερα διαβάσαμε Ιούλιο Βερν…
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.