Η γνώση της Ιστορίας από τους μαθητές μας και η τιμή που όλοι μας οφείλουμε σε όσους αγωνίστηκαν υπερασπιζόμενοι την πατρίδα μας, είναι ο στόχος που κάθε φορά μας κινητοποιεί για τη δυναμική συμμετοχή του σχολείου μας στις επετειακές εκδηλώσεις.
Μαθήματα ιστορίας με διάφορες μορφές πραγματοποιήθηκαν σε όλες τις τάξεις, έγινε η παράδοση της σημαίας και καμαμαρώσαμε τους μικρούς μας μαθητές στην παρέλαση που διοργανώθηκε από τον Δήμο μας!
Ας ευχηθούμε να ζούμε πάντα ειρηνικά σε μια ελεύθερη πατρίδα!
Από τη Δ/νση του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.