Αγαπητοί γονείς καλημέρα σας!
Καλώς ορίσατε στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας!
Σας καλούμε την Τετάρτη 08/09/2021, σε μια ενημερωτική συνάντηση
Α1 στις 9:30,
Α2 στις 11:00, σχετική με τη λειτουργία του Σχολείου μας και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Α τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές μας.
Η κατανομή των μαθητών έχει ως εξής:
Α1: Αγόρια με επώνυμο Α- Πε / Κορίτσια με επώνυμο Α- Μα
Α2: Αγόρια με επώνυμο Πρ- Χρ/ κορίτσια με επώνυμο Μι- Φω
Αγαπητοί γονείς, η σχολική χρονιά έχει τις ιδιομορφίες της και καλούμε όλους σας να είστε αρωγοί στις προσπάθειες του Σχολείου μας!
Παρακαλούμε λοιπόν, στην συνάντηση αυτή να παραβρεθεί ένας μόνο γονέας εκπρόσωπος του παιδιού του και να μην έχετε μαζί σας τα παιδιά.
Στη συνάντηση, θα συμπληρωθεί το ερωτηματολόγιο Α εγγραφής στο Σχολείο, θα δοθούν τα βιβλία της τάξης σε όσους δεν τα έχουν ήδη πάρει και θα γνωρίσετε τους εκπροσώπους του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων.
Ευχόμαστε μια καλή, δημιουργική σχολική χρονιά!!!
Από τη Δ/νση του Σχολείου
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.