Ο COVID 19 και η κατάσταση καραντίνας στην οποία βρεθήκαμε, δεν ανέστειλε όλες τις δραστηριότητές μας!!!
Παρόλα τα εμπόδια, αποφασίσαμε, όπως είχαμε προγραμματίσει να συμμετάσχουμε στον εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας 9ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό λογοτεχνίας:
“Σοφία Φίλντιση- Το δέντρο της σοφίας»,
Οι μαθητές της Β1 τάξης είχαν προετοιμάσει τα έργα τους, μέσα στα πλαίσια εκπαιδευτικής διαδικασίας που προηγήθηκε.
Η συμμετοχή με τα έργα αυτά μας χάρισε τη διάκριση με την οποία καταλάβαμε τις τρεις πρώτες θέσεις για τη Β΄τάξη.
Θέμα του φετινού διαγωνισμού: Φωτογραφίες του νου- Άλμπουμ του μυαλού.
Οι μαθητές εμπνεύστηκαν από τα λογοτεχνικά βιβλία: “Γάντι σε ξύλινο χέρι” και “Φεύγει- έρχεται” που είχαμε μελετήσει στην τάξη και φιλοτέχνησαν έργα ζωγραφικής ατομικά ή σε ομάδες. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας που ξεχώρισαν αλλά και στα παιδιά που συμμετείχαν!!!
Κλητία Τσιγαρίδα
Εκπαιδευτικός



Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.