Εκδήλωση για τον σχολικό εκφοβισμό

Φεβ 20205

Την Τρίτη 4/2/2019 οι μαθητές μας της Ε΄και Στ΄τάξης, παρακολούθησαν την προγραμματισμένη από το Δήμο ΒΒΒ και το Ινστιτούτο Υγείας του παιδιού εισήγηση, σχετική με τον εκφοβισμό και τις μορφές του.

Οι κυρίες Σταυριανάκη Μεταξία και Σκουμπουρδή Αγγελική, έδωσαν με την εισήγησή τους πολλές αφορμές στους μαθητές μας να ξετυλίξουν τη σκέψη τους και να θέσουν ερωτήματα.

Η ώριμη στάση των μαθητών μας, το ενδιαφέρον τους για το θέμα και οι πολλαπλές ερωτήσεις τους, ανέδειξαν για μια ακόμη φορά την αξία τέτοιου είδους παρεμβάσεων, στις οποίες οι μαθητές μπορούν να ξεδιπλώσουν τη σκέψη τους και να λύσουν απορίες.

Ευχαριστούμε την κ. Σφήκα Β. και την κ. Μάλεση Γεωργία που υποστήριξαν και παρευρέθηκαν εκπροσωπώντας τον Δήμο μας την εκδήλωση αυτή.

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων