Η ομάδα ρομποτικής του Σχολείου μας συμμετείχε στο Φεστιβάλ Ρομποτικής Βουλιαγμένης κάνοντας τη δική της καινοτόμα πρόταση.
Οι μαθητές μας έκαναν την παρουσίαση του προγράμματός τους, απαντώντας με επιτυχία στην δυσκολία αυτής της παρουσίασης!
Τους καμαρώσαμε όλοι, γονείς, εκπαιδευτικοί και φίλοι! Μικρά παιδιά – μεγάλη προσπάθεια!!!
Η οργάνωση αυτή έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να ανταλλάξουν ιδέες και να γνωρίσουν τα προγράμματα των άλλων ομάδων και σε όλους μας να αποκτήσουμε μια εικόνα για τις εξελίξεις που υπάρχουν στα σχολεία μας στο χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής.
Ο Δήμαρχος του Δήμου μας και οι συνεργάτες του τίμησαν με την παρουσία τους τη διοργάνωση.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το Λύκειο Βουλιαγμένης που διοργάνωσε την εκδήλωση και τους συγχαίρουμε για την αρτιότητά της!
Από τη Δ/νση του Σχολείου



Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.