Συναυλία Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών

Ιαν 202022

Οι μαθητές μας παρακολούθησαν με ενθουσιασμό τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών!

Ήρθαν σε επαφή με ένα ξεχωριστό είδος τέχνης, έμαθαν για τη λειτουργία μιας Ορχήστρας και τα όργανά της και άκουσαν υπέροχες μελωδίες.

Συγχαίρουμε  το Δήμο μας για την υλοποίηση του προγράμματος αυτού και αναγνωρίζουμε στην κίνηση αυτή μια γενναιόδωρη προσφορά τέχνης προς τους μαθητές μας!!!

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων