Τι πιο νόστιμο και πιο γλυκό από τις παρουσίες των παιδιών μας στην χριστουγεννιάτικη γιορτή της Β΄Τάξης!
Μελομακάρονα και κουραμπιέδες, σε μια γιορτή πασπαλισμένη με τη ζάχαρη άχνη της παιδικής ηλικίας!
Την απολαύσαμε όλοι μας!
Οι εκπαιδευτικοί της Β΄Τάξης
Μπέτικα Ελευθερία
Τσιγαρίδα Κλητία


Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.