Με στόχο μας την κοινωνικοποίηση των μικρών μας μαθητών, την αποδοχή κάθε ιδιαιτερότητας και την ανάπτυξη της συνεργασίας, οργανώνουμε στην πρώτη τάξη, τις ομαδικές εργασίες.
Οι μαθητές συγκεντρώνονται στα σπίτια των συμμαθητών τους, γνωρίζονται μαθητές και γονείς με στόχο να γίνουν μια παρέα και συνεργάζονται για την παρουσίαση μιας κοινής εργασίας.
Παραμερίζουμε τις προσωπικές μας προτιμήσεις, γνωρίζουμε όλους τους συμμαθητές μας και συνεργαζόμαστε για έναν κοινό στόχο!
Αυτό είναι το σύνθημά μας για τις ομαδικές εργασίες!!!
Η παρουσίαση των εργασιών γίνεται στην τάξη, σαν μια μικρή γιορτή!
Από τη Δ/νση του Σχολείου



Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.