Οι μικροί μαθητές της πρώτης τάξης μας ξεκίνησαν τα «Βήματα για τη Ζωή»…
Με στόχο μας πάντοτε ένα ανοιχτό σχολείο στους γονείς και την κοινωνία, καλούμε τους γονείς να συμμετέχουν, μιλώντας για το παιδί τους στην μικρή κοινωνία της τάξης μας και να το παρουσιάσουν με το δικό τους τρόπο στους συμμαθητές του.
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει πολλές δράσεις που γίνονται στην τάξη και σκοπεύει στην καλλιέργεια κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων σημαντικών στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών.
Βοηθά ακόμη τα παιδιά να αναγνωρίζουν, να διαχειρίζονται τα συναισθήματα τους και να οικοδομούν υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις.
Ακολουθήστε λοιπόν τα δικά μας «Βήματα στη Ζωή»…
Οι εκπαιδευτικοί Α΄Τάξης
Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη-Πιτσάρου Αντωνία



Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.