Την Τετάρτη 17 Απριλίου, το Quinteto χάλκινων πνευστών της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών έκανε παρουσίαση στο Σχολείο μας.
Οι μουσικοί της Ορχήστρας παρουσίασαν τα όργανά τους στους μαθητές και τους μίλησαν για την αξία και τη θέση της μουσικής στη ζωή μας!
Η παρουσίαση αυτή έγινε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Β.Β.Β. με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών.

Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.