Το παιδικό βιβλίο και η ανάγνωσή του από τα παιδιά μας είναι μόνιμος στόχος των εκπαιδευτικών και του Σχολείου μας.
Με αφορμή την ημέρα παιδικού βιβλίου η συγγραφέας Έλσα Φαραζή, μίλησε στους μαθητές μας για τον μεγάλο παραμυθά Χ.Κ. ΄Αντερσεν, που τα βιβλία του συντρόφεψαν τα παιδικά μας χρόνια!
Μιλήσαμε για τη μαγεία των βιβλίων, τα «ταξίδια» που απολαμβάνει ο αναγνώστης στις σελίδες τους και την προσπάθεια του συγγραφέα που γράφει ένα βιβλίο. Ακόμη, μαθητές της Ε΄τάξης διηγήθηκαν παραμύθια στα πρωτάκια μας και διασκέδασαν μικροί και μεγάλοι μαθητές!
Ήταν για μας μια πραγματικά παραμυθένια μέρα!
οι εκπαιδευτικοί της Ε΄τάξης
Σδρόλια Φωτεινή
Νερίνα Βαμαβακούλη





Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.