Αρχεία ανά ημέρα: 31 Μαΐου 2011

Γράμμα στο Δήμαρχο από την Έλενα Θεοφίλη του Δ1

Αγαπητέ    κύριε    Δήμαρχε, Είμαστε  μαθητές   της  τετάρτης   τάξης   και    αποφασίσαμε    να  σας  στείλουμε  αυτήν  την   επιστολή,  γιατί  εντοπίσαμε   πως  κάποιοι   συμπολίτες  μας    έχουν   διάφορα   προβλήματα    στις   μετακινήσεις  τους  στην  πόλη. Στο   πεζοδρόμιο  δεν  υπάρχει   ράμπα    και  τα  παιδιά   με  κινητικά   … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε