Αρχεία ανά ημέρα: 27 Μαΐου 2011

Γράμμα στον δήμαρχο από τη Μαρία Φρέρη του Δ1

Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε, Είμαι μαθήτρια της   τετάρτης τάξης του 4ου δημοτικού σχολείου Πετρούπολης και σας στέλνω αυτή την επιστολή για να σας παρουσιάσω κάποιες προτάσεις που αφορούν  τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Αρχικά θα ήθελα να δείξετε ενδιαφέρον για τους … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε