ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ- 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, στις 16 Οκτωβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες μας μίλησαν για τη σημασία της ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής. Συζητήσαμε για το πόσο σημαντικό είναι να ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα θρεπτικό πρωινό και να επιλέγουμε τροφές που μας δίνουν ενέργεια και δύναμη.
Στην τάξη ετοιμάσαμε όλοι μαζί ένα υγιεινό πρωινό, με ψωμί, φρούτα, γάλα, γιαούρτι και αυγά. Μάθαμε πώς μπορούμε να συνδυάζουμε σωστά τις τροφές και να απολαμβάνουμε το φαγητό μας με χαρά και παρέα!
Ήταν μια όμορφη και γευστική εμπειρία που μας θύμισε πως η σωστή διατροφή είναι το “μυστικό” για υγεία, δύναμη και χαμόγελα κάθε μέρα!!!🍎🥛🍯
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που ανταποκρίθηκε καθοριστικά στη διοργάνωση αυτής της δράσης μας.







