Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία-3 Δεκεμβρίου
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκαν στην τάξη μας δράσεις ευαισθητοποίησης.
Αρχικά έγινε συζήτηση και προβολή βίντεο, μέσα από τα οποία τα παιδιά γνώρισαν καλύτερα τις δυσκολίες αλλά και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Στη συνέχεια,αφού οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη μέθοδο Braille, κλήθηκαν να γράψουν το όνομά τους και το αγαπημένο τους χρώμα χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα γραφής. Έπειτα, έπαιξαν βιωματικά παιχνίδια στην τάξη και ακολούθησε συζήτηση . Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, καλλιεργήθηκαν ο σεβασμός, η κατανόηση και η αποδοχή της διαφορετικότητας.






















