Ημερήσια Εκδρομή στη Φάρμα «Φιλόνεικος» στην Καρδίτσα
Μια όμορφη και γεμάτη εμπειρίες ημέρα πέρασαν οι μαθητές του σχολείου μας κατά τη διάρκεια της ημερήσιας εκπαιδευτικής εκδρομής στη φάρμα «Φιλόνεικος» στην Καρδίτσα.
Το ταξίδι μας ξεκίνησε νωρίς το πρωί με ενδιάμεση στάση στα Φάρσαλα, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ξεκουραστούν και να απολαύσουν το κολατσιό τους.
Φτάνοντας στη φάρμα «Φιλόνεικος», τα παιδιά ήρθαν σε άμεση επαφή με τη φύση και την αγροτική ζωή. Γνώρισαν τα ζώα της φάρμας και ανακάλυψαν τη σημασία της αρμονικής συνύπαρξης ανθρώπου και περιβάλλοντος. Οι μαθητές μας συμμετείχαν σε παιχνίδια, δραστηριότητες ιππασίας και go cart, ενώ παράλληλα είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον χώρο και να απολαύσουν στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς στο φυσικό περιβάλλον.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με τις καλύτερες εντυπώσεις, προσφέροντας στους μαθητές πολύτιμες γνώσεις, όμορφες εικόνες και ευκαιρίες για κοινωνικοποίηση, συνεργασία και ψυχαγωγία. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν τη βιωματική μάθηση και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του σεβασμού προς τη φύση και το περιβάλλον.
Επιστρέψαμε στο σχολείο γεμάτοι χαμόγελα, νέες εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις από μια ημέρα που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό.








