Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου…
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου), οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική δράση αφιερωμένη στη χαρά της ανάγνωσης και στη μαγεία των παραμυθιών.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας διαβάσαμε αγαπημένα παιδικά παραμύθια, ταξιδέψαμε μέσα από τις ιστορίες και συζητήσαμε για τα μηνύματα και τους ήρωες των βιβλίων. Οι μαθητές εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Στη συνέχεια, με πολλή φαντασία και δημιουργικότητα, κατασκευάσαμε πολύχρωμους σελιδοδείκτες και ζωγραφίσαμε εικόνες εμπνευσμένες από τα παραμύθια που διαβάσαμε.
Το βιβλίο αποτελεί ένα πολύτιμο παράθυρο γνώσης, φαντασίας και δημιουργίας και αξίζει να έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καθημερινότητά μας.


