Εθελοντισμός και αιμοδοσία….
Τη Τρίτη 17 Μαρτίου το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχθεί το προσωπικό του Κέντρο Υγείας Βελεστίνου, το οποίο πραγματοποίησε πρόγραμμα αγωγής υγείας με θέμα τον εθελοντισμό και την αιμοδοσία.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη μεγάλη σημασία της εθελοντικής προσφοράς και ιδιαίτερα της αιμοδοσίας, η οποία αποτελεί μια πράξη αγάπης και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο. Οι επαγγελματίες υγείας εξήγησαν με απλό και κατανοητό τρόπο τη διαδικασία της αιμοδοσίας, ποιοι μπορούν να γίνουν αιμοδότες και πόσο σημαντική είναι η προσφορά αίματος για την κάλυψη αναγκών σε νοσοκομεία και ασθενείς.
Μέσα από συζήτηση και παραδείγματα, τα παιδιά κατανόησαν την αξία του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς, καθώς και τη σημασία της ευαισθητοποίησης από μικρή ηλικία σε θέματα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης. Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά το προσωπικό του Κέντρο Υγείας Βελεστίνου για την ενδιαφέρουσα και ουσιαστική ενημέρωση.


