Τσικνοπέμπτη με φαγητό και χορό!
Σε γιορτινό και αποκριάτικο κλίμα γιορτάσαμε φέτος την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας, με μουσική, χορό, χαμόγελα και πολλές όμορφες στιγμές για μικρούς και μεγάλους.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αερινού, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, πρόσφερε νόστιμα σουβλάκια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, συμβάλλοντας με τον καλύτερο τρόπο στο εορταστικό κλίμα της ημέρας. Το σχολείο μας γέμισε με χαρούμενες φωνές, αποκριάτικες στολές και όμορφες μουσικές, δημιουργώντας μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα.
Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αερινού και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη προσφορά και τη συνεργασία τους, που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και χάρισαν χαμόγελα σε όλους τους μαθητές.


