ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε ότι το Ολοήμερο για την επόμενη εβδομάδα θα λειτουργήσει με δύο τμήματα για τους μαθητές που εργάζονται και οι δύο γονείς τους κι έχουν προσκομίσει βεβαίωση εργασίας ή είναι μονογονεϊκή οικογένεια
- Δύο τμήματα που θα σχολάσουν στις 15.00μ.μ. (μαθητές της Α΄και Β ΄)=50 μαθητές
- Ένα τμήμα που θα σχολάσει στις 16.00μ.μ.(μαθητές μόνο της Α΄ τάξης)=25 μαθητές